N.Surendran dan Latheefa Koya Buat Laporan Polis Berhubung Twitter Hina Kematian Anggota Polis

Wednesday, 4 June 2014


Terkesan dengan kemarahan orang ramai terhadap kedua-duanya, peguam PKR, N.Surendran dan pasangannya, Latheefa Koya dilaporkan akan membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Dang Wangi esok, jam 11:00 pagi berhubung penyiaran twitter-twitter yang dikatakan telah dipalsukan.

Mereka berdua akan ditemani oleh Ketua Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil dan peguam, Eric Paulsen.

N.Surendran dan Latheefa Koya merupakan antara peguam-peguam Pakatan Rakyat yang cukup kuat membela penjenayah dan sangat gembira apabila ada anggota-anggota polis, khususnya yang berbangsa Melayu mati dibunuh oleh penjenayah. Walaupun tidak bersorak-sorai atau menari-nari seperti yang berlaku dalam filem-filem Asia Selatan, namun N.Surendran sudah beberapa kali mengeluarkan kenyataan mengecam dan memperlekehkan anggota-anggota serta pasukan polis, sebaliknya membesar-besarkan penjenayah.

Antara kes-kes membela penjenayah yang dikendalikan oleh N.Surendran termasuklah melibatkan seorang pencuri kereta mewah, A.Kugan yang kemudiannya mati ketika dalam tahanan. N.Surendran menuduh A.Kugan telah dibunuh oleh anggota polis.

Begitu juga dengan kematian lima orang anggota kongsi gelap di Pulau Pinang yang berbalas-balas tembakan dengan anggota-anggota polis. Kes tersebut membuatkan Ketua Polis Negara mencabar N.Surendran untuk turut serta dalam operasi polis. N.Surendran pada mulanya menyahut cabaran tersebut tetapi kemudian dengan menggunakan lidahnya yang berbelit, memberikan pelbagai alasan termasuklah vest keselamatan yang tidak muat dengan badannya untuk menolak cabaran berkenaan.

Di Teluk Intan, golongan propaganda Pakatan Rakyat telah menimbulkan pelbagai cerita-cerita negatif berhubung calon DAP dengan harapan untuk menjerat jentera propaganda Barisan Nasional. Selepas berita yang mereka cipta menjadi viral, propaganda Pakatan seterusnya ialah menyalahkan UMNO dan menyatakan itu adalah fitnah UMNO semata-mata.

Nampaknya, N.Surendran dan Latheefa Koya juga menggunakan kaedah yang sama kali ini.

8 comments:

  1. Malam ni upah perompak merompak & Merogol & menembak Latifa Koyak..

    Pembellan kepada penjenayah perlu ada..& Polis tak boleh mengambil tindakan jika tak cukup bukti..

    ReplyDelete
  2. Masaalahnya tengok muka pun dah tak lalu.. Tak stim langsung.. Tuihhhhh.. ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa sussa2? Tampal saja poster Sofea Dyana kat muka dia la!

      Delete
    2. Kau ingat muka Dyana tu cantik sangat ke..
      .

      Delete
  3. DAH BANYAK BERLAKU
    ORANG YG KERJANYA MANANGKAP BUAYA
    AKHIRNYA MATI DIBAHAM BUAYA.
    CUMA MASA MENENTUKAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih banyak lagi kes orang BELA ular, pasti kena pagut walaupun sekali.

      Delete
  4. Latefa toya dah monopous, buat sakit je.

    ReplyDelete
  5. perhatian ..!

    Jemputan dan ujian /cabaran kepada para pencuri, perompak, pembunuh, pencopet, pencolek, dan sesiapa saja yang ingin mencuba bakat ,
    Misi : merompak, membakar, membunuh, merogol , meculik , [pilih antara satu]
    Target: i] Lateefa koyak atau ahli keluarganya atau hartanya [pilih antara satu]
    ii] Surendran atau ahli keluarganya atau hartanya [pilih antara satu]

    kepada yang berjaya, walau siapa anda dan dimana anda berada, anda adalah hero yang terbilang cemerlang ..

    tiada tarikh tutup !!


    ReplyDelete

N.Surendran dan Latheefa Koya Buat Laporan Polis Berhubung Twitter Hina Kematian Anggota Polis

Wednesday, 4 June 2014 ·


Terkesan dengan kemarahan orang ramai terhadap kedua-duanya, peguam PKR, N.Surendran dan pasangannya, Latheefa Koya dilaporkan akan membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Dang Wangi esok, jam 11:00 pagi berhubung penyiaran twitter-twitter yang dikatakan telah dipalsukan.

Mereka berdua akan ditemani oleh Ketua Komunikasi PKR, Fahmi Fadzil dan peguam, Eric Paulsen.

N.Surendran dan Latheefa Koya merupakan antara peguam-peguam Pakatan Rakyat yang cukup kuat membela penjenayah dan sangat gembira apabila ada anggota-anggota polis, khususnya yang berbangsa Melayu mati dibunuh oleh penjenayah. Walaupun tidak bersorak-sorai atau menari-nari seperti yang berlaku dalam filem-filem Asia Selatan, namun N.Surendran sudah beberapa kali mengeluarkan kenyataan mengecam dan memperlekehkan anggota-anggota serta pasukan polis, sebaliknya membesar-besarkan penjenayah.

Antara kes-kes membela penjenayah yang dikendalikan oleh N.Surendran termasuklah melibatkan seorang pencuri kereta mewah, A.Kugan yang kemudiannya mati ketika dalam tahanan. N.Surendran menuduh A.Kugan telah dibunuh oleh anggota polis.

Begitu juga dengan kematian lima orang anggota kongsi gelap di Pulau Pinang yang berbalas-balas tembakan dengan anggota-anggota polis. Kes tersebut membuatkan Ketua Polis Negara mencabar N.Surendran untuk turut serta dalam operasi polis. N.Surendran pada mulanya menyahut cabaran tersebut tetapi kemudian dengan menggunakan lidahnya yang berbelit, memberikan pelbagai alasan termasuklah vest keselamatan yang tidak muat dengan badannya untuk menolak cabaran berkenaan.

Di Teluk Intan, golongan propaganda Pakatan Rakyat telah menimbulkan pelbagai cerita-cerita negatif berhubung calon DAP dengan harapan untuk menjerat jentera propaganda Barisan Nasional. Selepas berita yang mereka cipta menjadi viral, propaganda Pakatan seterusnya ialah menyalahkan UMNO dan menyatakan itu adalah fitnah UMNO semata-mata.

Nampaknya, N.Surendran dan Latheefa Koya juga menggunakan kaedah yang sama kali ini.

8 comments:

Anonymous said...
4 June 2014 at 19:58  

Malam ni upah perompak merompak & Merogol & menembak Latifa Koyak..

Pembellan kepada penjenayah perlu ada..& Polis tak boleh mengambil tindakan jika tak cukup bukti..

jj man said...
4 June 2014 at 20:07  

Masaalahnya tengok muka pun dah tak lalu.. Tak stim langsung.. Tuihhhhh.. ..

Anonymous said...
4 June 2014 at 21:31  

DAH BANYAK BERLAKU
ORANG YG KERJANYA MANANGKAP BUAYA
AKHIRNYA MATI DIBAHAM BUAYA.
CUMA MASA MENENTUKAN

Anonymous said...
4 June 2014 at 21:44  

Apa sussa2? Tampal saja poster Sofea Dyana kat muka dia la!

Anonymous said...
4 June 2014 at 21:46  

Lebih banyak lagi kes orang BELA ular, pasti kena pagut walaupun sekali.

Anonymous said...
4 June 2014 at 23:16  

Latefa toya dah monopous, buat sakit je.

Anonymous said...
5 June 2014 at 06:37  

Kau ingat muka Dyana tu cantik sangat ke..
.

Anonymous said...
5 June 2014 at 10:08  

perhatian ..!

Jemputan dan ujian /cabaran kepada para pencuri, perompak, pembunuh, pencopet, pencolek, dan sesiapa saja yang ingin mencuba bakat ,
Misi : merompak, membakar, membunuh, merogol , meculik , [pilih antara satu]
Target: i] Lateefa koyak atau ahli keluarganya atau hartanya [pilih antara satu]
ii] Surendran atau ahli keluarganya atau hartanya [pilih antara satu]

kepada yang berjaya, walau siapa anda dan dimana anda berada, anda adalah hero yang terbilang cemerlang ..

tiada tarikh tutup !!


 
Copyright © -2012 buletin All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks