ABDULLAH SANI HANTAR SAMSENG BELASAH AHLI JPP DI WARUNG MAKAN

Saturday, 21 June 2014



Sepatutnya hari ini adalah pemilihan semula PKR Kuala Langat. Pemilihan PKR di Kuala Langat sebelum ini kecoh dengan insiden ganas para penyokong Abdullah Sani yang tidak berpuas hati dengan keputusan JPP dan kekalahan awal Abdullah Sani. Oleh kerana itu, mereka telah melakukan rusuhan dan bertindak ganas.

Hasilnya, Cabang Kuala Langat digantung dan pemilihan diadakan semula.


Nampaknya pemilihan semula ini juga tidak selancar dan seaman yang diharapkan.

Di sebuah warung makan bernama NANA RETRO, salah seorang anggota JPP yang dikenali dengan nama Zainol telah diserang dan dibelasah oleh sekumpulan penyokong-penyokong Abdullah Sani. Serangan tersebut menyebabkan dia mengalami kecederaan teruk di kepala dan terpaksa dikejarkan ke hospital untuk rawatan selanjutnya.

Punca keadaan masih tidak dapat disahkan dan masih disiasat.




15 comments:


  1. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . .KAHHHHHHHHHHKHIRKKTHUIHHHHH

    ReplyDelete

  2. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah ahkahkahkah kahkah kahkah kahkah kah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahka hkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. .

    ReplyDelete

  3. KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . .KAHHHHHHHHHHKHIRKKTHUIHHHHH

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . .KAHHHHHHHHHHKHIRKKTHUIHHHHH


    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . .KAHHHHHHHHHHKHIRKKTHUIHHHHH


    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . .KAHHHHHHHHHHKHIRKKTHUIHHHHH

    ReplyDelete
  4. pkr... parti ni parti xde "class"

    ReplyDelete
  5. macam tu pun ada hati nak bertenggek di Putrajaya!
    akupun tergelak sama..BODO..

    ReplyDelete
  6. Lo....sampai macam ni ???

    ReplyDelete
  7. kesian orang melayu sampai bila nak dibodohkan

    ReplyDelete
  8. Inilah kelakuan melayu fukatan yang angkuh, Dan diajar sebagai samseng. Elok lah,, kalau dah Parti samseng, bapa samseng keturunan pun samseng. Syabas PKR!...

    ReplyDelete
  9. Nasib baik laa aku dh tinggalkan perjuangan yg sia2 ni...alhamdulillah

    ReplyDelete
  10. Kalau mereka kuasai Parlimen...jadi macam Parlimen Taiwan...apa nak diherankan...merah padam muka rakyat Malaysia tak? lmao

    ReplyDelete
  11. ok..melayu sama melayu gaduh dah tgk...india sama india gaduh dah tgk dlm PKR ni..next nk tgk cina sama cina ada gaduh ke tak...

    -smh-

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan harap lah cina sama cina gaduh. Dia orang pandai. Yang bodoh Melayu jugak.

      Delete
  12. Ketua Belia MCA Gombak YIP JIUN HANN, Phone: 03-6274 5352
    Berkenaan bapa U (YIP KUM FOOK, MCA GOMBAK) bertiga, Empat Isteri dan kaya, itu hal U sendiri,
    Mengapa U cuba Menbangkitkan Nama NABI MUHAMMAD S.A.W. bagi menburukkan nama kebaikannya. U cuba ingat memalukan Muslim?
    Yip Jiun Hann, U bukan Muslim kami harap jangan menyetul hal Agama Muslim dan kebaikan NABI MUHAMMAD S.A.W.
    Kalau tidak kami akan ajar U seperti perkara yang terjadi di U.S.A

    Kami Yang Benar,
    RAKYAT GOMBAK


    ReplyDelete

ABDULLAH SANI HANTAR SAMSENG BELASAH AHLI JPP DI WARUNG MAKAN

Saturday, 21 June 2014 ·



Sepatutnya hari ini adalah pemilihan semula PKR Kuala Langat. Pemilihan PKR di Kuala Langat sebelum ini kecoh dengan insiden ganas para penyokong Abdullah Sani yang tidak berpuas hati dengan keputusan JPP dan kekalahan awal Abdullah Sani. Oleh kerana itu, mereka telah melakukan rusuhan dan bertindak ganas.

Hasilnya, Cabang Kuala Langat digantung dan pemilihan diadakan semula.


Nampaknya pemilihan semula ini juga tidak selancar dan seaman yang diharapkan.

Di sebuah warung makan bernama NANA RETRO, salah seorang anggota JPP yang dikenali dengan nama Zainol telah diserang dan dibelasah oleh sekumpulan penyokong-penyokong Abdullah Sani. Serangan tersebut menyebabkan dia mengalami kecederaan teruk di kepala dan terpaksa dikejarkan ke hospital untuk rawatan selanjutnya.

Punca keadaan masih tidak dapat disahkan dan masih disiasat.




15 comments:

Anonymous said...
21 June 2014 at 21:28  


KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . .KAHHHHHHHHHHKHIRKKTHUIHHHHH

Anonymous said...
21 June 2014 at 21:39  


KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah ahkahkahkah kahkah kahkah kahkah kah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahka hkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. .

Anonymous said...
21 June 2014 at 22:18  


KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . .KAHHHHHHHHHHKHIRKKTHUIHHHHH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . .KAHHHHHHHHHHKHIRKKTHUIHHHHH


KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . .KAHHHHHHHHHHKHIRKKTHUIHHHHH


KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAJ KAH KAH KAH. . . . .kah kah kah kah kah kah kah kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHH KAHHHHH. . .KAHHHHHHHHHHKHIRKKTHUIHHHHH

Anonymous said...
22 June 2014 at 07:55  

pkr... parti ni parti xde "class"

Aku Melayu Rasis said...
22 June 2014 at 09:06  

macam tu pun ada hati nak bertenggek di Putrajaya!
akupun tergelak sama..BODO..

Saigonhunter said...
22 June 2014 at 09:40  

Lo....sampai macam ni ???

Anonymous said...
22 June 2014 at 10:40  

kesian orang melayu sampai bila nak dibodohkan

Anonymous said...
22 June 2014 at 16:56  

Inilah kelakuan melayu fukatan yang angkuh, Dan diajar sebagai samseng. Elok lah,, kalau dah Parti samseng, bapa samseng keturunan pun samseng. Syabas PKR!...

Hakimi Yusop said...
22 June 2014 at 21:30  

Nik aziz ajor...

Anonymous said...
23 June 2014 at 07:51  

Nasib baik laa aku dh tinggalkan perjuangan yg sia2 ni...alhamdulillah

Anonymous said...
23 June 2014 at 09:10  

Kalau mereka kuasai Parlimen...jadi macam Parlimen Taiwan...apa nak diherankan...merah padam muka rakyat Malaysia tak? lmao

Anonymous said...
23 June 2014 at 09:33  

ok..melayu sama melayu gaduh dah tgk...india sama india gaduh dah tgk dlm PKR ni..next nk tgk cina sama cina ada gaduh ke tak...

-smh-

Anonymous said...
24 June 2014 at 12:29  

jangan harap lah cina sama cina gaduh. Dia orang pandai. Yang bodoh Melayu jugak.

Anonymous said...
24 June 2014 at 13:08  

Apehal ketawa ??

Anonymous said...
8 July 2014 at 17:57  

Ketua Belia MCA Gombak YIP JIUN HANN, Phone: 03-6274 5352
Berkenaan bapa U (YIP KUM FOOK, MCA GOMBAK) bertiga, Empat Isteri dan kaya, itu hal U sendiri,
Mengapa U cuba Menbangkitkan Nama NABI MUHAMMAD S.A.W. bagi menburukkan nama kebaikannya. U cuba ingat memalukan Muslim?
Yip Jiun Hann, U bukan Muslim kami harap jangan menyetul hal Agama Muslim dan kebaikan NABI MUHAMMAD S.A.W.
Kalau tidak kami akan ajar U seperti perkara yang terjadi di U.S.A

Kami Yang Benar,
RAKYAT GOMBAK


 
Copyright © -2012 buletin All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks