Yang Nak Runtuhkan Sekolah-Sekolah Agama BABI SETAN, Tak Diambil Tindakan Langsung, Yang Bagi Respons Balas Diadukan!!!

Wednesday, 23 July 2014


Malaysia sudah terbalik!

Penghinaan dan caci nista terhadap agama Islam, institusi agama Islam mahupun orang Islam, tidak dikenakan sebarang tindakan. Malahan aduan dan laporan polis terhadap individu tersebut, juga tidak dibuat. Dasar tolak ansur yang keterlaluan, menyebabkan golongan seperti individu tersebut besar kepala dan berasakan mereka sentiasa betul dan tiada sesiapa pun yang boleh menyentuh mereka. Sedangkan orang Melayu-Islam yang memberikan respons dengan nada yang serupa, dituduh mencetuskan isu perkauman dan dibuat laporan polis terhadapnya.

Ini yang berlaku di Kedah.

Seorang perempuan India bernama VINAMONA VM telah menulis di dalam FACEBOOK... "HAPUSKAN SEKOLAH AGAMA DULU, BABI SAITAN".

Kenyataannya itu mengundang reaksi marah daripada pengguna-pengguna Facebook yang lain, terutama sekali yang beragama Islam. Ini adalah kerana institusi agama Islam termasuklah sekolah-sekolah agama Islam mempunyai kedudukan istimewa dalam Perlembagaan Persekutuan. Pemberian kewarganegaraan kepada datuk nenek VINAMONA VM pada tahun 1957 dahulu adalah berdasarkan persetujuan bahawa mereka dan keturunan mereka dalam apa yang dikenali sebagai KONTRAK SOSIAL, tidak akan sama sekali mempersoalkan tentang kedudukan agama Islam, institusi agama Islam mahupun hak-hak orang Islam dalam peruntukan negara.

Turut memberikan komen adalah seorang pegawai polis yang bertugas di IPD Kuala Muda, Kedah. Marah dengan kenyataan Vinamona Vm, Ahmad Tarmizi Yaakob mengeluarkan pertanyaan, "KALAU KITA KATA RUNTUHKAN KUIL HINDU, PARIA NI MARAH TAK?"

Pertanyaan Ahmad Tarmizi Yaakob itu kemudiannya diputarbelitkan oleh puak-puak Vinamona Vm dan mereka telah berkumpul di Sungai Petani untuk membuat laporan polis terhadap Ahmad Tarmizi Yaakob sambil bersandarkan kononnya, selaku seorang pegawai polis, Ahmad Tarmizi Yaakob dituduh tidak amanah.

Walhal, Ahmad Tarmizi Yaakob sekadar memberikan reaksi sebagai seorang Islam. Apatah lagi, yang mencetuskan masalah tersebut adalah Vinamona Vm. Respons negatif tidak dapat dielakkan apabila orang seperti Vinamona Vm cuba mencetuskan kebencian terhadap agama Islam, institusi agama Islam dan hak-hak umat Islam yang telah termaktub di dalam Perlembagaan Persekutuan.


Dalam Whatsapp yang digerakkan oleh kumpulan yang menyokong Vinamona, mereka menjadikan perkataan PARIA sebagai kebencian terhadap masyarakat India untuk membuat laporan polis sedangkan secara jelas, kenyataan Ahmad Tarmizi itu adalah merujuk kepada Vinamona dan PERANGAI PARIAHnya yang tidak habis-habis memusuhi institusi Islam.

Komen Ahmad Tarmizi adalah sebagai perbandingan atau pertanyaan kepada penama, apa pula perasaannya jikalau ada orang Melayu atau orang Islam menggesa agar kuil-kuil Hindu diruntuhkan, apakah dia akan menerima kenyataan tersebut sebagai keinginan Vignamona Vm mahu orang Melayu-Islam menerima kenyataan provokatifnya.

Apatah lagi kenyataan 'HAPUSKAN SEKOLAH AGAMA' adalah merujuk kepada agama Islam!

Tindakan segera perlu diambil terhadap VIGNAMONA VM. Kalau dia boleh tanpa berfikir panjang mengeluarkan kenyataan yang memusuhi agama Islam, menentang Perlembagaan Persekutuan dan membenci hak-hak yang telah ditetapkan oleh undang-undang negara, mengapa pula AHMAD TARMIZI YAAKOB perlu dienakan tindakan undang-undang sedangkan Ahmad Tarmizi Yaakob hanya mengeluarkan kenyataan untuk mengingatkan Vignamona bahawa perbuataannya adalah tidak wajar?

34 comments:

  1. Di bawah pentadbiran Najib, kita semua tahu bahawa Ahmad Tarmizi akan ditangkap dan didakwa sepantas kilat manakala Vignamona tidak akan dikenakan apa2 tindakan. Inilah kelebihan Najib-Cina/India Dibela-Melayu di Buli.

    ReplyDelete
  2. Kalau dah pariah tu, sampai mampus perangai mcm pariah

    ReplyDelete
  3. Sebab tu d india jenis pariah ni adalah jeis yang paling hina mcm kucing kurap, jangan bagi muka pada hindu paria ni

    ReplyDelete
  4. paria hitam sial..!!!

    ReplyDelete
  5. Woi melayu kalau ko x puas ati buat la macam paria n cina kopet tu.
    Buat demo la bro mcm pariah tu. Apaaa raaa.

    ReplyDelete
  6. nak buat camna pemimpin kita pun dah lebih kurang pariah.....tak percaya Tanya ketua polis

    ReplyDelete
  7. Babi Pariah pundek wakkalawalik!!!

    ReplyDelete
  8. Kulit hitam hangus berkarat hati pon hitam!!!

    Besar punya Pariah!!!

    ReplyDelete
  9. Nie la kalau tak ambil tindakan degan segera, kementarian cyber tidorka?..kalau dia becakap diatas dasar sebagai seorang individu...tak salah, walaupun dia pegawai kerajaan, si paria minaci nie sedap mulut dan mulut busuk boleh cakap apa dia suka...Asik melayu saja., jgn pulak nanti melayu naik hantu....!..Siapa mula dulu...bodoh dan kaum nya juga sama bodoh...betul2 paria.

    ReplyDelete
  10. Satu lagi PENGGANAS KAPIRDAJAL PariaPORNO-PELAHAP-KANGKANG-BABI yg. sewenangnya dibiaqkan BEBAS untuk melanggar undg-undg SYARIAH/PERLEMBAGAAN untuk MENGHINA ISLAM;/umatnya! Pemimpin politik depa boleh HINA/GERTAK Islam/umatnya sesuka hati tapi anggota polis kita yg. tugasnya memang untuk MENANGKAP PENGGANAS mcm. si paria ni - pula nak dihukum?!

    Dahlah polis/tentera Islam/Melayu kita asyik di BUNUH GENG KONGSI GELAP KAPIRDAJAL, termasuk polis trafik kita yg. sengaja diLANGGAR dgn. BUAS!

    Dan lihat si Geng Kongsi Gelap KAPIRDAJAL ni yg. patut dah MAMPOS kerana punya banyak rekod jenayah BUAS - dibiaq BEBAS sampai terus buat jenayah; apa nak jadilah NEGARA ISLAM ni (lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20140715/je_02/Polis-tahan-Geng-36-edar-dadah , Polis tahan Geng 36 edar dadah)! Sedangkan umat Islam/Melayu kita kalau demonstrasi termasuk yg. KECIL, lawan MUSUH ISLAM, cepat pula ditangkap dan didakwa!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  11. kalau tokong tu, di semenanjung ni beribu ada, dalam kebun getah, tepi jalan, dekat pokok, tapi yang pi sembahyang takdak pun. yang dia tau sebok fasal agama Islam. Kenapa? adakah agama kami ni menyebabkan ponggang hang melecup? kalau hang tak suka agama kami, awat kami suka sangat ka agama hang? tak payah cakap banyak la, angkat bungkuih mau?

    ReplyDelete
  12. Melayu Melayu dan islam islam sekalian... Ingatlah dulu sebelum mengatakan orang lain. Kamu takde bahasa sendiri, takde perkataan sendiri, semuanya dipinjam dari Arab dan western culture. . According to the link below, you will find that Prophet Mohammad is a Hindu. HAHAHAHAHAH Bodoh punya Melayu... Juga Yang kamu Sembahyang Allah Maha Esa pun adalah Shiva - http://sanatansatyam.blogspot.com/2010/09/lord-shiva-and-kabbah-in-mecca-hinduism.html

    Jangan Nak Pandai Pandai roboh kuil Hindu... cause those are your gods as well. Difference is that you are praying differently than us.
    Everyone is a born Hindu - Selepas sunat baru masuk Islam... bodoh punya entry. Melayu Bodoh dan paling paria Dajal. Kamu semua makan Daging Mentah sebelum cina dan India masuk negara. Kamu dulu, kerja angat tahi dan gilap kasut orang india dan cina. Tolong baca sejarah kamu. Lagi satu I nak tekan disini... u melayu kalau lawan cina memang kalah... sebab you ni kalau gaduh satu per satu memang mati katak... kalau nak lawan dengan india pun you orang akan mati katak juga... U ni berani lawan sebab you orang bawa askar masuk bila lawan... betul betul pondan nombor satu... lawan one by one gurantee telur ko ada dalam mulut belacan kamu... Macam anjing nak gaduh ramai ramai... gentle lah one by one... pondan!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pariah bikin cerita kartun.Jangan bising2 kat sinilah macha.Lu kalau mahu sembah patung gajah ka,kuda ke,monyet ka kitorang tarak kacau punya.Ikut lu punya sukalah mahu sembah apa.Dah dah syoh syoh pergi main jauh2.

      Delete
    2. wei macha.....berapa kole todi lu sudah minum. banyak kuat ar....todi juga bikin lu berani.
      lu kalau india duduk....lu masih lagi kasta pariah. sampai lu punya bayang pun tak bolih sentuh. macam itu hinanya lu kat negeri lu....datang negara orang mau tunjuk hero. piiiraah....mabuk ka apa.
      kalau tak kerana askar dan polis dah lama kaum lu kena sapu. jangan cakap macam orang mabuk todi. nak ajak one by one konon....bukan orang tak tau keling bila gaduh.....satu kampung datang. selalu tenguk filem tamil itulah jadinya. dalam filem bolihlah. satu hero lawan 10-20 orang....hero menang. jangan mimpi la....

      Delete
  13. Gigil gua baca lu punya komen. Tapi apa pasal ha Itu chin peng punya askar bintang tiga kalah sama gua punya atok ha? Lu bole kasi jawap ka? Lagi ha apa pasat gua punya raja raja ada lagi ha? Mana pugi lu punya maharaja ha. Lu kasi sorokka? Lu tau sejarahka? Gua tak taula

    ReplyDelete


  14. SAYA MASIH KELIRU. MINACHE INI BANGSA APA ? ADA KATA :

    HINDU. : HINDU ITU UGAMA.
    INDIA. : INDIA ITU NEGERI
    TAMIL. : TAMIL ITU BAHASA.

    BANGSA ? SENDIRI JAWAB AR. PANGGIL MARAH.

    ReplyDelete

  15. MARAH DGN AHMAD TARMIZI KENAPA ? DIA BERTANYA. SALAHKAH ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memamg salah seorang budak india tu...kenapa Nak bring in the entire community? So beginilah jadinya...

      Delete
  16. Hey Melayu lah paling terhina sekali dimuka bumi ini... Wahai Melayu Anjing Sekalian... Sorry ye... actually wahai Melayu (Perogol Ibu dan Kakak Sendiri)- Ok tak? Kamu adalah kaum yang terhina sekali lah... jgn marah... pergi relax hisap dadah sikit... atau pergi hidu gam buat tenang... u ni kaum paling low class... ni bukan negara you lah bodoh... ingat tak kena lempang ngan jepun dulu? Sekarang ramai ramai pergi ke jepun belajar... tak malu ke? Ni negara kamu? Wei otak udang... Parameswara tu India lah bodoh!!! Dia yang bikin status sultan kat malaysia.. pergi jilat mak ko...Parameswara died as an indian... jadi tetiba dia jadi islam adalah angkara terhina kamu orang tukar nama dia...bodoh .... Yang panjat mount everest pun india... tiba tiba dalam sejarah tertukar pulak jadi nama islam... woi melayu yang bodoh dan malas... betul betul kaum kulat lah u orang ni... lembu punya susu sapi dapat nama... U orang takde identiti.. Malaysia did not receive the Independence through Malay.... bunch of Moronic people...

    ReplyDelete
    Replies
    1. parameswara india? otak udang. ya memang dulu alam melayu beragama hindu, tapi melayu tak bertahan dngan agama yang ada sistem kasta.
      kaum india paling mulia? poorahhh, ko datang dari sebuah Negara paling kotor di dunia, hingga digelar BIG TOILET. kerana apa jadi begitu? kerana adat resam agama korang mementingkan darjat,, penting diri, korup dan memang pengotor., penipu, perogol wanita, sorang pompuan boleh pakai adik beradik. puas hati?
      lihat sungai suci korang, sungai ganges, suci? mayat dan bangkai bertaburan di tebing dan dalam sungai. orang kencing merata, dalam Bandar, air kencing sampai berbuih, taik anjing bersepah, taik orang pagi pagi dilenyek kenderaan hilang dalam debu. inikah kaum yang datang memajukan negara melayu?
      ya memang kalau bergaduh korang paling handal, nak bunuh orang memang pandai, kerana budaya korang bunuh bunuh ni biasa, garang bukan main tapi masih tak sedar diri merempat. kalau kat eropah, aku tengok korang merempat juga tapi bukan main jilat jubur mt salih. identity la sangat, meludah air sirih, bau pekung, mabuk pas tu gaduh anak beranak.

      Delete
    2. Alam Melayu ...hahahhahahahahaha Alam indonesia lah bang... Semua kaum melayu classified pariah oleh sebab demikian melayu kini beragama islam. Enough said. Malays are first class pariah.

      Delete
    3. As you said in your statement that malays were hindus...and converted to Islam because of the cast system...so I rest my case that the malays were classified as pariah hence the Malay community converted into islam. Please add this into your syllabus you piece of shit.

      Delete
    4. Please name one Malay guy who became a national image?? Nicole David is an Indian and Lee Chong Wei is a chinese... I remember when malaysia sent a girl to overseas to further her studies... she dropped her studies and became a prostitue... not only her but many malays...none of them wanted to go back....why??? The malays love licking mat sallehs dick

      Delete


    5. PARAMESWARA INDIA ? INDIA TU NEGERI LA WOI. BODOH.

      Delete
  17. Hey bodoh bangang. .. Ko kalau boleh. .kalau anak jantan... send all the Chinese and Indians back... we all will witness you people raping your own mom which you guys are already doing now... definitely malaysia will go down the drain in matter of hours... Jilat jubur cina dan India will be nasib melayu... comparing the whole country with small malaysia??? Hello motherfukcer... compare the number of educated citizen percapita...confirm malaysia tak sampai 1/10... world power utilizing indian brains...we don't see indian selling burger or goreng pisang tepi jalan...ambik loan dari SME bank langsung tak bayar balik....walaupun Ada banyak freebie dari goverment...masih tak boleh berjaya dalam hidup sebab otak taik kucing... india and China goverment will anytime take us back..but you??? Try lay one hand on the Indians or Chinese in malaysia...you will see the China and the India goverment erase your bloody country from the world map...you people are weak beyond reason and have no power to decide or even voice things out...go attack russia...go and you will see your dick in your ass... stupid malays..good for nothing... wasted sperms...

    ReplyDelete
    Replies
    1. every time you mentioned your facts why quote Chinese?because you are not brave enough to uphold your facts..indian was the great nation but some of idiot tamil jeopardize it..enough tamil

      Delete


  18. PARAMESWARA INDIA ? INDIA TU NEGERI LA BOFOH. KAMU BANGSA APA ?

    ReplyDelete


  19. TLG FAHAMI SEJARAH BETUL2. JGN JADI KADOK NAEK JUNJUNG. PARANESWARA MEMANG BERUGAMA HINDU. SEBELUM KEDATANGAN ISLAM KE NUSANTARA YG DIBAWA OLEH PEDAGANG2 ARAB DAN INDIA ORANG MELAYU MENGANUT UGAMA HINDU. TETAPI SELEPAS ISLAM SAMPAI DI NUSANTARA MELAKA KHASNYA MELAYU TELAH MENGANUT ISLSM. JADI APA MASAALAH DGN PARAMESWARA ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello bro...whoever you maybe... the way you argue is acceptable... cara you tunjukkan pendapat kamu boleh diterima... You tak kutuk agama.... macam nilah baru bagus... ada jenis manusia yang nak kutuk entire Race Religion tu Uncalled for... macam nilah jawapan pun akan dibalas.... bukan senang nak duduk dimalaysia sebagai kaum lain bang... moyang kami tak merayu pun pada pihak british untuk dibawa kemari...semuanya dipaksa... sekaran lepas berpuluh puluh tahun, Kaum disini nak halau lah itulah , inilah... ni tak gentle ni... langsung takde perikemanusian... negara ni pun bukan milik sekaum je bro... semua dah tinggal sini and all became citizen... tapi for your kind info...indians and chinese, those educated ones are already migrating out.... you can lead your own life, agenda and so on...nobody gonna say anything anymore after this... your goverment and your country...so be it... whatever issue that you all go through later in life with your goverment, please don't ask for help from Indians and Chinese if you think that they don't belong to this country... get it? Have a nice day ahead...I dont wanna argue further on this.

      Delete
  20. Macam nak perang dah ni. Dari perang dingin keperang berdarah. Mungkin berlaku kalau tak ada kawalan........tak kan melayu mau dihina begini selamanya.......fikirlah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu dihina? Apa yang dihina bro? stupid

      Delete
  21. to anon 25.7 01.00 and before, u r the same ignoramus. wow u r so full of yourself eh. haven't u heard that empty vessels make the most noise? listen, u n yr kind are never indispensable, so do feel free to go anywhere u like. u r not gonna be missed certainly. many would indeed heave a sigh of relief and say good riddance. u must have a terribly miserable life, thinking so badly of a particular race, yr heart full of the green eyed monster. relax man, do not be too jealous of others' bounties. the way u write mirrors yr insecurity, yr inferiority complex, yr very superficial nature. once in a while, try to be a good human, u would feel lots better. it's not worth it to harbor so much hatred in u.

    ReplyDelete
    Replies
    1. There you go... I have been waiting for an idiot to reply me back... dude... People like you are creating racial clash.... Just because you think that you have all of us outnumbered, you can go ahead and do things that u like... let me warn you piece of shit... Sri Lankan indians are nothing compared to us... Sri Lanka and India don't get along due to some issues back then, but India has a very good relationship with us in Malaysia... so mind your language you piece of crap... this is my country as well.. You try to act funny and come and touch one indian you piece of shit will never see the daylight... Bodoh melayu... I ada kawan melayu tapi dia orang bukan babi cam kamu lah... the guy who wrote that Malays are the real pariah was exactly right about his statement... it is true that malays converted into Islam to let go of their Pariah caste... you bloody pariahs!!!!You see what's happening around the world? U piece of people are causing the unrest... Hamas violated the cease fire... come on tahi kucing... nak boikot mac'd.,.. bodoh punya melayu... pecahkan cermin kereta orang yang ada Mac'D sticker... ni perangai haramjadah tahu tak? Wahai melayu babi sekalian... baik you all balik jawa lah... pondan betul... asyik nak kacau kaum lain... lancau lah!!!

      Delete
  22. bangsa cina n india ni hanya sopan di media sosial je. konon2 x racist. di alam realiti mereka ni lah bangsa yg hipokrit, suka sgt racist. pepatah berkata, sehari x menipu bukan cina namnya, klu jumpa ular dan india, bunuh dulu india tu

    ReplyDelete

Yang Nak Runtuhkan Sekolah-Sekolah Agama BABI SETAN, Tak Diambil Tindakan Langsung, Yang Bagi Respons Balas Diadukan!!!

Wednesday, 23 July 2014 ·


Malaysia sudah terbalik!

Penghinaan dan caci nista terhadap agama Islam, institusi agama Islam mahupun orang Islam, tidak dikenakan sebarang tindakan. Malahan aduan dan laporan polis terhadap individu tersebut, juga tidak dibuat. Dasar tolak ansur yang keterlaluan, menyebabkan golongan seperti individu tersebut besar kepala dan berasakan mereka sentiasa betul dan tiada sesiapa pun yang boleh menyentuh mereka. Sedangkan orang Melayu-Islam yang memberikan respons dengan nada yang serupa, dituduh mencetuskan isu perkauman dan dibuat laporan polis terhadapnya.

Ini yang berlaku di Kedah.

Seorang perempuan India bernama VINAMONA VM telah menulis di dalam FACEBOOK... "HAPUSKAN SEKOLAH AGAMA DULU, BABI SAITAN".

Kenyataannya itu mengundang reaksi marah daripada pengguna-pengguna Facebook yang lain, terutama sekali yang beragama Islam. Ini adalah kerana institusi agama Islam termasuklah sekolah-sekolah agama Islam mempunyai kedudukan istimewa dalam Perlembagaan Persekutuan. Pemberian kewarganegaraan kepada datuk nenek VINAMONA VM pada tahun 1957 dahulu adalah berdasarkan persetujuan bahawa mereka dan keturunan mereka dalam apa yang dikenali sebagai KONTRAK SOSIAL, tidak akan sama sekali mempersoalkan tentang kedudukan agama Islam, institusi agama Islam mahupun hak-hak orang Islam dalam peruntukan negara.

Turut memberikan komen adalah seorang pegawai polis yang bertugas di IPD Kuala Muda, Kedah. Marah dengan kenyataan Vinamona Vm, Ahmad Tarmizi Yaakob mengeluarkan pertanyaan, "KALAU KITA KATA RUNTUHKAN KUIL HINDU, PARIA NI MARAH TAK?"

Pertanyaan Ahmad Tarmizi Yaakob itu kemudiannya diputarbelitkan oleh puak-puak Vinamona Vm dan mereka telah berkumpul di Sungai Petani untuk membuat laporan polis terhadap Ahmad Tarmizi Yaakob sambil bersandarkan kononnya, selaku seorang pegawai polis, Ahmad Tarmizi Yaakob dituduh tidak amanah.

Walhal, Ahmad Tarmizi Yaakob sekadar memberikan reaksi sebagai seorang Islam. Apatah lagi, yang mencetuskan masalah tersebut adalah Vinamona Vm. Respons negatif tidak dapat dielakkan apabila orang seperti Vinamona Vm cuba mencetuskan kebencian terhadap agama Islam, institusi agama Islam dan hak-hak umat Islam yang telah termaktub di dalam Perlembagaan Persekutuan.


Dalam Whatsapp yang digerakkan oleh kumpulan yang menyokong Vinamona, mereka menjadikan perkataan PARIA sebagai kebencian terhadap masyarakat India untuk membuat laporan polis sedangkan secara jelas, kenyataan Ahmad Tarmizi itu adalah merujuk kepada Vinamona dan PERANGAI PARIAHnya yang tidak habis-habis memusuhi institusi Islam.

Komen Ahmad Tarmizi adalah sebagai perbandingan atau pertanyaan kepada penama, apa pula perasaannya jikalau ada orang Melayu atau orang Islam menggesa agar kuil-kuil Hindu diruntuhkan, apakah dia akan menerima kenyataan tersebut sebagai keinginan Vignamona Vm mahu orang Melayu-Islam menerima kenyataan provokatifnya.

Apatah lagi kenyataan 'HAPUSKAN SEKOLAH AGAMA' adalah merujuk kepada agama Islam!

Tindakan segera perlu diambil terhadap VIGNAMONA VM. Kalau dia boleh tanpa berfikir panjang mengeluarkan kenyataan yang memusuhi agama Islam, menentang Perlembagaan Persekutuan dan membenci hak-hak yang telah ditetapkan oleh undang-undang negara, mengapa pula AHMAD TARMIZI YAAKOB perlu dienakan tindakan undang-undang sedangkan Ahmad Tarmizi Yaakob hanya mengeluarkan kenyataan untuk mengingatkan Vignamona bahawa perbuataannya adalah tidak wajar?

34 comments:

Anonymous said...
23 July 2014 at 19:21  

Di bawah pentadbiran Najib, kita semua tahu bahawa Ahmad Tarmizi akan ditangkap dan didakwa sepantas kilat manakala Vignamona tidak akan dikenakan apa2 tindakan. Inilah kelebihan Najib-Cina/India Dibela-Melayu di Buli.

Anonymous said...
23 July 2014 at 19:24  

Kalau dah pariah tu, sampai mampus perangai mcm pariah

Anonymous said...
23 July 2014 at 19:27  

Sebab tu d india jenis pariah ni adalah jeis yang paling hina mcm kucing kurap, jangan bagi muka pada hindu paria ni

Anonymous said...
23 July 2014 at 19:47  

paria hitam sial..!!!

Anonymous said...
23 July 2014 at 20:37  

Woi melayu kalau ko x puas ati buat la macam paria n cina kopet tu.
Buat demo la bro mcm pariah tu. Apaaa raaa.

Anonymous said...
23 July 2014 at 20:38  

nak buat camna pemimpin kita pun dah lebih kurang pariah.....tak percaya Tanya ketua polis

Anonymous said...
23 July 2014 at 21:33  

Babi Pariah pundek wakkalawalik!!!

Anonymous said...
23 July 2014 at 21:36  

Kulit hitam hangus berkarat hati pon hitam!!!

Besar punya Pariah!!!

Anonymous said...
23 July 2014 at 22:41  

Nie la kalau tak ambil tindakan degan segera, kementarian cyber tidorka?..kalau dia becakap diatas dasar sebagai seorang individu...tak salah, walaupun dia pegawai kerajaan, si paria minaci nie sedap mulut dan mulut busuk boleh cakap apa dia suka...Asik melayu saja., jgn pulak nanti melayu naik hantu....!..Siapa mula dulu...bodoh dan kaum nya juga sama bodoh...betul2 paria.

Anonymous said...
23 July 2014 at 23:09  

Satu lagi PENGGANAS KAPIRDAJAL PariaPORNO-PELAHAP-KANGKANG-BABI yg. sewenangnya dibiaqkan BEBAS untuk melanggar undg-undg SYARIAH/PERLEMBAGAAN untuk MENGHINA ISLAM;/umatnya! Pemimpin politik depa boleh HINA/GERTAK Islam/umatnya sesuka hati tapi anggota polis kita yg. tugasnya memang untuk MENANGKAP PENGGANAS mcm. si paria ni - pula nak dihukum?!

Dahlah polis/tentera Islam/Melayu kita asyik di BUNUH GENG KONGSI GELAP KAPIRDAJAL, termasuk polis trafik kita yg. sengaja diLANGGAR dgn. BUAS!

Dan lihat si Geng Kongsi Gelap KAPIRDAJAL ni yg. patut dah MAMPOS kerana punya banyak rekod jenayah BUAS - dibiaq BEBAS sampai terus buat jenayah; apa nak jadilah NEGARA ISLAM ni (lihat di http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20140715/je_02/Polis-tahan-Geng-36-edar-dadah , Polis tahan Geng 36 edar dadah)! Sedangkan umat Islam/Melayu kita kalau demonstrasi termasuk yg. KECIL, lawan MUSUH ISLAM, cepat pula ditangkap dan didakwa!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...
24 July 2014 at 00:12  

kalau tokong tu, di semenanjung ni beribu ada, dalam kebun getah, tepi jalan, dekat pokok, tapi yang pi sembahyang takdak pun. yang dia tau sebok fasal agama Islam. Kenapa? adakah agama kami ni menyebabkan ponggang hang melecup? kalau hang tak suka agama kami, awat kami suka sangat ka agama hang? tak payah cakap banyak la, angkat bungkuih mau?

Anonymous said...
24 July 2014 at 00:12  

Melayu Melayu dan islam islam sekalian... Ingatlah dulu sebelum mengatakan orang lain. Kamu takde bahasa sendiri, takde perkataan sendiri, semuanya dipinjam dari Arab dan western culture. . According to the link below, you will find that Prophet Mohammad is a Hindu. HAHAHAHAHAH Bodoh punya Melayu... Juga Yang kamu Sembahyang Allah Maha Esa pun adalah Shiva - http://sanatansatyam.blogspot.com/2010/09/lord-shiva-and-kabbah-in-mecca-hinduism.html

Jangan Nak Pandai Pandai roboh kuil Hindu... cause those are your gods as well. Difference is that you are praying differently than us.
Everyone is a born Hindu - Selepas sunat baru masuk Islam... bodoh punya entry. Melayu Bodoh dan paling paria Dajal. Kamu semua makan Daging Mentah sebelum cina dan India masuk negara. Kamu dulu, kerja angat tahi dan gilap kasut orang india dan cina. Tolong baca sejarah kamu. Lagi satu I nak tekan disini... u melayu kalau lawan cina memang kalah... sebab you ni kalau gaduh satu per satu memang mati katak... kalau nak lawan dengan india pun you orang akan mati katak juga... U ni berani lawan sebab you orang bawa askar masuk bila lawan... betul betul pondan nombor satu... lawan one by one gurantee telur ko ada dalam mulut belacan kamu... Macam anjing nak gaduh ramai ramai... gentle lah one by one... pondan!!!

tobeng said...
24 July 2014 at 00:47  

Pariah bikin cerita kartun.Jangan bising2 kat sinilah macha.Lu kalau mahu sembah patung gajah ka,kuda ke,monyet ka kitorang tarak kacau punya.Ikut lu punya sukalah mahu sembah apa.Dah dah syoh syoh pergi main jauh2.

Anonymous said...
24 July 2014 at 01:01  

Gigil gua baca lu punya komen. Tapi apa pasal ha Itu chin peng punya askar bintang tiga kalah sama gua punya atok ha? Lu bole kasi jawap ka? Lagi ha apa pasat gua punya raja raja ada lagi ha? Mana pugi lu punya maharaja ha. Lu kasi sorokka? Lu tau sejarahka? Gua tak taula

Anonymous said...
24 July 2014 at 01:32  



SAYA MASIH KELIRU. MINACHE INI BANGSA APA ? ADA KATA :

HINDU. : HINDU ITU UGAMA.
INDIA. : INDIA ITU NEGERI
TAMIL. : TAMIL ITU BAHASA.

BANGSA ? SENDIRI JAWAB AR. PANGGIL MARAH.

Anonymous said...
24 July 2014 at 01:34  


MARAH DGN AHMAD TARMIZI KENAPA ? DIA BERTANYA. SALAHKAH ?

Anonymous said...
24 July 2014 at 05:59  

wei macha.....berapa kole todi lu sudah minum. banyak kuat ar....todi juga bikin lu berani.
lu kalau india duduk....lu masih lagi kasta pariah. sampai lu punya bayang pun tak bolih sentuh. macam itu hinanya lu kat negeri lu....datang negara orang mau tunjuk hero. piiiraah....mabuk ka apa.
kalau tak kerana askar dan polis dah lama kaum lu kena sapu. jangan cakap macam orang mabuk todi. nak ajak one by one konon....bukan orang tak tau keling bila gaduh.....satu kampung datang. selalu tenguk filem tamil itulah jadinya. dalam filem bolihlah. satu hero lawan 10-20 orang....hero menang. jangan mimpi la....

Anonymous said...
24 July 2014 at 06:58  

Hey Melayu lah paling terhina sekali dimuka bumi ini... Wahai Melayu Anjing Sekalian... Sorry ye... actually wahai Melayu (Perogol Ibu dan Kakak Sendiri)- Ok tak? Kamu adalah kaum yang terhina sekali lah... jgn marah... pergi relax hisap dadah sikit... atau pergi hidu gam buat tenang... u ni kaum paling low class... ni bukan negara you lah bodoh... ingat tak kena lempang ngan jepun dulu? Sekarang ramai ramai pergi ke jepun belajar... tak malu ke? Ni negara kamu? Wei otak udang... Parameswara tu India lah bodoh!!! Dia yang bikin status sultan kat malaysia.. pergi jilat mak ko...Parameswara died as an indian... jadi tetiba dia jadi islam adalah angkara terhina kamu orang tukar nama dia...bodoh .... Yang panjat mount everest pun india... tiba tiba dalam sejarah tertukar pulak jadi nama islam... woi melayu yang bodoh dan malas... betul betul kaum kulat lah u orang ni... lembu punya susu sapi dapat nama... U orang takde identiti.. Malaysia did not receive the Independence through Malay.... bunch of Moronic people...

Anonymous said...
24 July 2014 at 07:38  

parameswara india? otak udang. ya memang dulu alam melayu beragama hindu, tapi melayu tak bertahan dngan agama yang ada sistem kasta.
kaum india paling mulia? poorahhh, ko datang dari sebuah Negara paling kotor di dunia, hingga digelar BIG TOILET. kerana apa jadi begitu? kerana adat resam agama korang mementingkan darjat,, penting diri, korup dan memang pengotor., penipu, perogol wanita, sorang pompuan boleh pakai adik beradik. puas hati?
lihat sungai suci korang, sungai ganges, suci? mayat dan bangkai bertaburan di tebing dan dalam sungai. orang kencing merata, dalam Bandar, air kencing sampai berbuih, taik anjing bersepah, taik orang pagi pagi dilenyek kenderaan hilang dalam debu. inikah kaum yang datang memajukan negara melayu?
ya memang kalau bergaduh korang paling handal, nak bunuh orang memang pandai, kerana budaya korang bunuh bunuh ni biasa, garang bukan main tapi masih tak sedar diri merempat. kalau kat eropah, aku tengok korang merempat juga tapi bukan main jilat jubur mt salih. identity la sangat, meludah air sirih, bau pekung, mabuk pas tu gaduh anak beranak.

Anonymous said...
24 July 2014 at 10:56  

Hey bodoh bangang. .. Ko kalau boleh. .kalau anak jantan... send all the Chinese and Indians back... we all will witness you people raping your own mom which you guys are already doing now... definitely malaysia will go down the drain in matter of hours... Jilat jubur cina dan India will be nasib melayu... comparing the whole country with small malaysia??? Hello motherfukcer... compare the number of educated citizen percapita...confirm malaysia tak sampai 1/10... world power utilizing indian brains...we don't see indian selling burger or goreng pisang tepi jalan...ambik loan dari SME bank langsung tak bayar balik....walaupun Ada banyak freebie dari goverment...masih tak boleh berjaya dalam hidup sebab otak taik kucing... india and China goverment will anytime take us back..but you??? Try lay one hand on the Indians or Chinese in malaysia...you will see the China and the India goverment erase your bloody country from the world map...you people are weak beyond reason and have no power to decide or even voice things out...go attack russia...go and you will see your dick in your ass... stupid malays..good for nothing... wasted sperms...

Anonymous said...
24 July 2014 at 11:40  

Alam Melayu ...hahahhahahahahaha Alam indonesia lah bang... Semua kaum melayu classified pariah oleh sebab demikian melayu kini beragama islam. Enough said. Malays are first class pariah.

Anonymous said...
24 July 2014 at 11:43  

As you said in your statement that malays were hindus...and converted to Islam because of the cast system...so I rest my case that the malays were classified as pariah hence the Malay community converted into islam. Please add this into your syllabus you piece of shit.

Anonymous said...
24 July 2014 at 11:54  

Please name one Malay guy who became a national image?? Nicole David is an Indian and Lee Chong Wei is a chinese... I remember when malaysia sent a girl to overseas to further her studies... she dropped her studies and became a prostitue... not only her but many malays...none of them wanted to go back....why??? The malays love licking mat sallehs dick

Anonymous said...
24 July 2014 at 11:57  

Memamg salah seorang budak india tu...kenapa Nak bring in the entire community? So beginilah jadinya...

Anonymous said...
24 July 2014 at 11:59  



PARAMESWARA INDIA ? INDIA TU NEGERI LA BOFOH. KAMU BANGSA APA ?

Anonymous said...
24 July 2014 at 12:03  



PARAMESWARA INDIA ? INDIA TU NEGERI LA WOI. BODOH.

Anonymous said...
24 July 2014 at 13:51  



TLG FAHAMI SEJARAH BETUL2. JGN JADI KADOK NAEK JUNJUNG. PARANESWARA MEMANG BERUGAMA HINDU. SEBELUM KEDATANGAN ISLAM KE NUSANTARA YG DIBAWA OLEH PEDAGANG2 ARAB DAN INDIA ORANG MELAYU MENGANUT UGAMA HINDU. TETAPI SELEPAS ISLAM SAMPAI DI NUSANTARA MELAKA KHASNYA MELAYU TELAH MENGANUT ISLSM. JADI APA MASAALAH DGN PARAMESWARA ?

Anonymous said...
24 July 2014 at 22:34  

Hello bro...whoever you maybe... the way you argue is acceptable... cara you tunjukkan pendapat kamu boleh diterima... You tak kutuk agama.... macam nilah baru bagus... ada jenis manusia yang nak kutuk entire Race Religion tu Uncalled for... macam nilah jawapan pun akan dibalas.... bukan senang nak duduk dimalaysia sebagai kaum lain bang... moyang kami tak merayu pun pada pihak british untuk dibawa kemari...semuanya dipaksa... sekaran lepas berpuluh puluh tahun, Kaum disini nak halau lah itulah , inilah... ni tak gentle ni... langsung takde perikemanusian... negara ni pun bukan milik sekaum je bro... semua dah tinggal sini and all became citizen... tapi for your kind info...indians and chinese, those educated ones are already migrating out.... you can lead your own life, agenda and so on...nobody gonna say anything anymore after this... your goverment and your country...so be it... whatever issue that you all go through later in life with your goverment, please don't ask for help from Indians and Chinese if you think that they don't belong to this country... get it? Have a nice day ahead...I dont wanna argue further on this.

Anonymous said...
25 July 2014 at 00:31  

Macam nak perang dah ni. Dari perang dingin keperang berdarah. Mungkin berlaku kalau tak ada kawalan........tak kan melayu mau dihina begini selamanya.......fikirlah.....

Anonymous said...
25 July 2014 at 01:00  

Melayu dihina? Apa yang dihina bro? stupid

Anonymous said...
31 July 2014 at 11:16  

to anon 25.7 01.00 and before, u r the same ignoramus. wow u r so full of yourself eh. haven't u heard that empty vessels make the most noise? listen, u n yr kind are never indispensable, so do feel free to go anywhere u like. u r not gonna be missed certainly. many would indeed heave a sigh of relief and say good riddance. u must have a terribly miserable life, thinking so badly of a particular race, yr heart full of the green eyed monster. relax man, do not be too jealous of others' bounties. the way u write mirrors yr insecurity, yr inferiority complex, yr very superficial nature. once in a while, try to be a good human, u would feel lots better. it's not worth it to harbor so much hatred in u.

Anonymous said...
9 August 2014 at 05:48  

There you go... I have been waiting for an idiot to reply me back... dude... People like you are creating racial clash.... Just because you think that you have all of us outnumbered, you can go ahead and do things that u like... let me warn you piece of shit... Sri Lankan indians are nothing compared to us... Sri Lanka and India don't get along due to some issues back then, but India has a very good relationship with us in Malaysia... so mind your language you piece of crap... this is my country as well.. You try to act funny and come and touch one indian you piece of shit will never see the daylight... Bodoh melayu... I ada kawan melayu tapi dia orang bukan babi cam kamu lah... the guy who wrote that Malays are the real pariah was exactly right about his statement... it is true that malays converted into Islam to let go of their Pariah caste... you bloody pariahs!!!!You see what's happening around the world? U piece of people are causing the unrest... Hamas violated the cease fire... come on tahi kucing... nak boikot mac'd.,.. bodoh punya melayu... pecahkan cermin kereta orang yang ada Mac'D sticker... ni perangai haramjadah tahu tak? Wahai melayu babi sekalian... baik you all balik jawa lah... pondan betul... asyik nak kacau kaum lain... lancau lah!!!

Anonymous said...
11 August 2014 at 09:19  

bangsa cina n india ni hanya sopan di media sosial je. konon2 x racist. di alam realiti mereka ni lah bangsa yg hipokrit, suka sgt racist. pepatah berkata, sehari x menipu bukan cina namnya, klu jumpa ular dan india, bunuh dulu india tu

Anonymous said...
16 June 2016 at 14:34  

every time you mentioned your facts why quote Chinese?because you are not brave enough to uphold your facts..indian was the great nation but some of idiot tamil jeopardize it..enough tamil

 
Copyright © -2012 buletin All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks