JANGAN MEMAIN, RAFIZI RAMLI BETUL-BETUL SAKIT SAMPAI DAH NAZAK MASA POLIS TANGKAP DIA! KEJAMNYA PDRM!

Saturday, 28 March 2015


Bila konconya membuat tweet dan posting kononnya, Rafizi Ramli sedang menderita keuzuran, kesakitan, ramailah yang cuma gelakkan anak syaitan bernama Rafizi Ramli itu. Apakan tidak, Rafizi Ramli kuat berbohong. Sama kuat dengan bossnya, Anwar Ibrahim. Dalam sepuluh perkataan yang keluar dari mulutnya, kesemuanya hanyalah fitnah dan pembohongan semata-mata. Sehinggakan dia sendiri terlupa pembohongan terawal.

Sakit dijadikan alasan untuk meraih simpati daripada para penyokong. Masa dia buat fitnah, buat hasutan, tiada pula alasan tidak sihat atau sakit yang digunakan. Malah dia cukup bersemangat, cukup sihat untuk membuat fitnah dan hasutan.

Hanya kerana tangan bergari dan lokap di hadapan mata, barulah dia kata dia tak sihat?

Lawak bendul orang ini!!!

Anda tahu apa sakitnya yang membuatkan dia nazak sangat sehingga perlukan perhatian dan simpati daripada para penyokongnya?

Demam dan serangan asid perut!

Atau dengan kata lain, demam pembohong dan sakit perut...

Untuk pengetahuan Rafizi yang kuat berbohong, rakyat Malaysia bukannya semua bodoh macam pecacai Pakatan Rakyat.


Serangan asid perut atau Acid Reflux juga dikenali sebagai sakit hulu hati, atau pyrosis. Menurut jurnal perubatan, ia tidaklah merbahaya dan disebabkan oleh beberapa faktor seperti berikut:

- mengambil makanan dalam jumlah yang besar atau berbaring selepas makan.
- terlebih berat atau obese.
- mengambil makanan berat dan terlentang atau membongkok.
- makan sejurus sebelum tidur
- Memakan makanan tertentu seperti citrus, tomato, cokelat, mint, bawang putih, bawang atau makanan pedas atau berlemak.
- kurang bersenam.
- meminum beberapa jenis minuman seperti alkohol, minuman berkarbonat, kopi atau teh.
- merokok
- mengandung
- mengambil aspirin, ibuprofen, atau penenang otot atau ubat-ubat tekanan darah.

Cara Rafizi tulis dan cara penjelasan yang diberikan oleh macainya menunjukkan penyakit Rafizi akan bertambah teruk, manakala umur Rafizi akan bertambah pendek kalau dia dimasukkan ke lokap.

Tak boleh nak raih simpati cara lain, cara bangang pula digunakan oleh Rafizi Ramli!



11 comments:

  1. Aku minta cepat mampos lg bagus..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. LAGI CEPAT MAMPUS PONDAN TUA NI KAN BAGUS.

    ReplyDelete
  3. Jangan kalau dlm filim kita perlukan watak /pelakon jahat macam SALEH KAMIL
    dlam filemPKR/PR KITA PERLU WATAK/KATAK2 jahat mcm rafizi nuar liwat nurul taek mcua ramai lagi
    biar dia hidup kumpulkan banyak watak dan dosa - jika tak ada lembu2 PH NI LOKAP2 KOSONG balai pun sunyi , jadi polis pun bosan ...............skali bohong akan jadi dua tiga akhirnya ribu bohong

    ReplyDelete
  4. ala la la.......siannnnnya.....sakit ye......ngapa tak mampos terus jer.

    ReplyDelete
  5. Pemimpin PKR = Lupa Asal Usul, Tak Ingat Tuhan dan Kaya Raya dibiayai oleh .... ?
    Pengikut PKR = Bodoh Tolol, Benci Tuhan dan Ingin Kaya menjilat ... ?

    ReplyDelete
  6. Kemugnkinan besar dia mengandung.. sepatutnya Polis buat ujian pap smear keatas beliau terlebih dahulu.

    ReplyDelete
  7. Cilaka je Tan Yee Kew ni..Dulu time jd MP Klang (BN),senyap je kenyangkan tembolok..tak dpt jd calon,terus lompat.. Mcm2 la ketidakadilan muncul..cibai la..

    ReplyDelete
  8. Hsntar bapok tu ke rimah mayat..atau h as ntar temamkan mat jubur d penjara..

    ReplyDelete
  9. Yer la apsal tak mampos bn ni... bwk sekali lembu kat atas2 ni... semak tgk negara ade pariah bn mcm ni... haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengkhianat negara pakatan pembangkang tu patut sumbat semua dlm penjara.
      Rakyat nk hidup aman.

      Delete

JANGAN MEMAIN, RAFIZI RAMLI BETUL-BETUL SAKIT SAMPAI DAH NAZAK MASA POLIS TANGKAP DIA! KEJAMNYA PDRM!

Saturday, 28 March 2015 ·


Bila konconya membuat tweet dan posting kononnya, Rafizi Ramli sedang menderita keuzuran, kesakitan, ramailah yang cuma gelakkan anak syaitan bernama Rafizi Ramli itu. Apakan tidak, Rafizi Ramli kuat berbohong. Sama kuat dengan bossnya, Anwar Ibrahim. Dalam sepuluh perkataan yang keluar dari mulutnya, kesemuanya hanyalah fitnah dan pembohongan semata-mata. Sehinggakan dia sendiri terlupa pembohongan terawal.

Sakit dijadikan alasan untuk meraih simpati daripada para penyokong. Masa dia buat fitnah, buat hasutan, tiada pula alasan tidak sihat atau sakit yang digunakan. Malah dia cukup bersemangat, cukup sihat untuk membuat fitnah dan hasutan.

Hanya kerana tangan bergari dan lokap di hadapan mata, barulah dia kata dia tak sihat?

Lawak bendul orang ini!!!

Anda tahu apa sakitnya yang membuatkan dia nazak sangat sehingga perlukan perhatian dan simpati daripada para penyokongnya?

Demam dan serangan asid perut!

Atau dengan kata lain, demam pembohong dan sakit perut...

Untuk pengetahuan Rafizi yang kuat berbohong, rakyat Malaysia bukannya semua bodoh macam pecacai Pakatan Rakyat.


Serangan asid perut atau Acid Reflux juga dikenali sebagai sakit hulu hati, atau pyrosis. Menurut jurnal perubatan, ia tidaklah merbahaya dan disebabkan oleh beberapa faktor seperti berikut:

- mengambil makanan dalam jumlah yang besar atau berbaring selepas makan.
- terlebih berat atau obese.
- mengambil makanan berat dan terlentang atau membongkok.
- makan sejurus sebelum tidur
- Memakan makanan tertentu seperti citrus, tomato, cokelat, mint, bawang putih, bawang atau makanan pedas atau berlemak.
- kurang bersenam.
- meminum beberapa jenis minuman seperti alkohol, minuman berkarbonat, kopi atau teh.
- merokok
- mengandung
- mengambil aspirin, ibuprofen, atau penenang otot atau ubat-ubat tekanan darah.

Cara Rafizi tulis dan cara penjelasan yang diberikan oleh macainya menunjukkan penyakit Rafizi akan bertambah teruk, manakala umur Rafizi akan bertambah pendek kalau dia dimasukkan ke lokap.

Tak boleh nak raih simpati cara lain, cara bangang pula digunakan oleh Rafizi Ramli!



11 comments:

Anonymous said...
29 March 2015 at 02:21  

Aku minta cepat mampos lg bagus..

Anonymous said...
29 March 2015 at 02:49  

LAGI CEPAT MAMPUS PONDAN TUA NI KAN BAGUS.

Anonymous said...
29 March 2015 at 08:37  

Jangan kalau dlm filim kita perlukan watak /pelakon jahat macam SALEH KAMIL
dlam filemPKR/PR KITA PERLU WATAK/KATAK2 jahat mcm rafizi nuar liwat nurul taek mcua ramai lagi
biar dia hidup kumpulkan banyak watak dan dosa - jika tak ada lembu2 PH NI LOKAP2 KOSONG balai pun sunyi , jadi polis pun bosan ...............skali bohong akan jadi dua tiga akhirnya ribu bohong

Anonymous said...
29 March 2015 at 10:36  

ala la la.......siannnnnya.....sakit ye......ngapa tak mampos terus jer.

Anonymous said...
29 March 2015 at 11:33  

Pemimpin PKR = Lupa Asal Usul, Tak Ingat Tuhan dan Kaya Raya dibiayai oleh .... ?
Pengikut PKR = Bodoh Tolol, Benci Tuhan dan Ingin Kaya menjilat ... ?

Anonymous said...
29 March 2015 at 12:57  

Kemugnkinan besar dia mengandung.. sepatutnya Polis buat ujian pap smear keatas beliau terlebih dahulu.

Hozir Zainal said...
29 March 2015 at 14:13  

Cilaka je Tan Yee Kew ni..Dulu time jd MP Klang (BN),senyap je kenyangkan tembolok..tak dpt jd calon,terus lompat.. Mcm2 la ketidakadilan muncul..cibai la..

Anonymous said...
29 March 2015 at 15:52  

Hsntar bapok tu ke rimah mayat..atau h as ntar temamkan mat jubur d penjara..

Anonymous said...
29 March 2015 at 20:02  

Yer la apsal tak mampos bn ni... bwk sekali lembu kat atas2 ni... semak tgk negara ade pariah bn mcm ni... haha

Anonymous said...
30 March 2015 at 11:32  

Pengkhianat negara pakatan pembangkang tu patut sumbat semua dlm penjara.
Rakyat nk hidup aman.

IBU PUSPITA said...
30 March 2015 at 11:57  

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

 
Copyright © -2012 buletin All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks