KHAZANAH NASIONAL UPAH BEKAS KETUA AMK SELANGOR UNTUK KETUAI UNIT ICT?

Friday, 20 March 2015


Selepas JAKIM didedahkan sebagai sarang pengkhianat dan pemalsu yang diberi gaji serta diupah oleh Kerajaan Malaysia, kini satu lagi pendedahan yang amat mengejutkan pula dibuat.

Dikhabarkan bekas Ketua AMK Selangor, IRWAN ISMAIL telah dilantik sebagai Naib Presiden Kanan yang mengetuai ICT Khazanah Nasional!

Apakah benar IRWAN ISMAIL yang menjadi Ketua ICT Khazanah Nasional merupakan orang yang sama dengan IRWAN ISMAIL bekas Ketua AMK Selangor yang pernah tumpang semangkuk dalam mempopularkan video lucah Anwar Ibrahim dengan menyalahkan pihak polis kerana 'enggan' bertindak ke atas blogger-blogger pro-UMNO? (RUJUK SINI)

Adakah ini merupakan kaedah yang menyebabkan dan membolehkan Rafizi Ramli serta Tian Chua memperolehi banyak maklumat yang membolehkan mereka melakukan fitnah dan putarbelit fakta secara pantas?

Keberadaan golongan yang kuat menyokong Pakatan Rakyat dan menjadi penyumber maklumat kepada Pakatan Rakyat dalam agensi-agensi kerajaan sememangnya tidak boleh dipersoalkan dan dinafikan. Jumlah mereka sangat ramai.


Sememangnya, setiap orang rakyat Malaysia mempunyai hak untuk memilih parti politik yang mereka minati dan cenderung. Namun apabila banyak maklumat-maklumat rahsia yang didedahkan dan kemudian diputarbelitkan seperti yang dilakukan oleh Rafizi Ramli serta Tony Pua, Akta Rahsia Rahmi bagaikan tidak lagi berfungsi. Malah seringkali diperolok-olokkan oleh Rafizi Ramli dan Pakatan Rakyat menerusi istilah 'whistleblower'.

JAKIM merupakan agensi kerajaan terbaharu menyerlahkan peranan pengkhianat selepas Kementerian Kewangan sehinggakan teks bajet tahunan terpaksa dibuat secara dummy.

Kalaulah benar Irwan Ismail itu merupakan Irwan Ismail bekas Ketua AMK Selangor, pihak yang berkaitan dalam Khazanah Nasional perlu menjawab, mengapa mereka tidak langsung menapis dan melakukan saringan sehinggakan golongan yang tidak boleh dipercayai dan cenderung untuk melakukan pengkhianatan berada dalam agensi berkenaan.

Harap-harap, hanya nama yang sama, tetapi individu yang berlainan.... dan harap-harap jugalah, Irwan Ismail Ketua ICT Khazanah Nasional itu, bukanlah individu yang terdapat dalam daftar pemilih SPR.

12 comments:

  1. Mohon sebaran seluas luasnya. Ini pengkhianat, tak boleh didiamkan

    ReplyDelete
  2. Jwpn mudah, dikeliling najib dipenuhi punahsihat yg akan memusnahkan UMNO BN dari dalam. Sikit2 perlahan2 musnah melaui fitnah dan hasutan berterusan hingga PRU14.

    ReplyDelete
  3. PECAT SAHAJA Manusia BODOH PARASIT bergaji MAHAL didalam KERAJAAn Najib..

    itu pun susah nak buat ke?

    ReplyDelete
  4. Ah jib gor dipecat dulu beb..

    ReplyDelete
  5. Stupid stupid stupid.

    ReplyDelete
  6. Selagi Nah-jib jadi PM selama itu kesempatan akan diambil oleh mereka yang mempunyai kenpentingan.

    ReplyDelete
  7. Anwar mcm otak yahudi... Cekap meletakkkan orang2 nya dimana2... Orang islam yang ikhlas kena berhati2 menilai melainkan mereka dr puak yg sama....

    ReplyDelete
  8. Banyak dia certificate!Boleh pakai ke semua tuh,kamon Najib,dun look certificate!Look hati seseorang itu sebelum dilantik pegang potfolio penting ya.setakat certificate tu,mcm sampah jer

    ReplyDelete
  9. jgn mudah salahkan org lain. kerajaan skrg dah byk buat kesilapan. kalau kerajaan bersih, cekap & amanah, takkan ramai yg akan mengutuk. jgn kita masih terus dibuai mimpi kosong kononnya kerajaan kita elok, najib bagus, menteri2 bagus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  10. Silap orang nih. Mat Irwan AMK Selangor bukan rupa macam tuh. Baik ko check betul betul... Google jer

    ReplyDelete
  11. Ini bukan Irwan Ismail bekas ketua amk selangor, bro. Tengok sini -> http://www.keadilandaily.com/debat-belanjawan-najib-perlu-jadi-anak-jantan-amk-selangor/

    Jauh panggang dari api

    ReplyDelete

KHAZANAH NASIONAL UPAH BEKAS KETUA AMK SELANGOR UNTUK KETUAI UNIT ICT?

Friday, 20 March 2015 ·


Selepas JAKIM didedahkan sebagai sarang pengkhianat dan pemalsu yang diberi gaji serta diupah oleh Kerajaan Malaysia, kini satu lagi pendedahan yang amat mengejutkan pula dibuat.

Dikhabarkan bekas Ketua AMK Selangor, IRWAN ISMAIL telah dilantik sebagai Naib Presiden Kanan yang mengetuai ICT Khazanah Nasional!

Apakah benar IRWAN ISMAIL yang menjadi Ketua ICT Khazanah Nasional merupakan orang yang sama dengan IRWAN ISMAIL bekas Ketua AMK Selangor yang pernah tumpang semangkuk dalam mempopularkan video lucah Anwar Ibrahim dengan menyalahkan pihak polis kerana 'enggan' bertindak ke atas blogger-blogger pro-UMNO? (RUJUK SINI)

Adakah ini merupakan kaedah yang menyebabkan dan membolehkan Rafizi Ramli serta Tian Chua memperolehi banyak maklumat yang membolehkan mereka melakukan fitnah dan putarbelit fakta secara pantas?

Keberadaan golongan yang kuat menyokong Pakatan Rakyat dan menjadi penyumber maklumat kepada Pakatan Rakyat dalam agensi-agensi kerajaan sememangnya tidak boleh dipersoalkan dan dinafikan. Jumlah mereka sangat ramai.


Sememangnya, setiap orang rakyat Malaysia mempunyai hak untuk memilih parti politik yang mereka minati dan cenderung. Namun apabila banyak maklumat-maklumat rahsia yang didedahkan dan kemudian diputarbelitkan seperti yang dilakukan oleh Rafizi Ramli serta Tony Pua, Akta Rahsia Rahmi bagaikan tidak lagi berfungsi. Malah seringkali diperolok-olokkan oleh Rafizi Ramli dan Pakatan Rakyat menerusi istilah 'whistleblower'.

JAKIM merupakan agensi kerajaan terbaharu menyerlahkan peranan pengkhianat selepas Kementerian Kewangan sehinggakan teks bajet tahunan terpaksa dibuat secara dummy.

Kalaulah benar Irwan Ismail itu merupakan Irwan Ismail bekas Ketua AMK Selangor, pihak yang berkaitan dalam Khazanah Nasional perlu menjawab, mengapa mereka tidak langsung menapis dan melakukan saringan sehinggakan golongan yang tidak boleh dipercayai dan cenderung untuk melakukan pengkhianatan berada dalam agensi berkenaan.

Harap-harap, hanya nama yang sama, tetapi individu yang berlainan.... dan harap-harap jugalah, Irwan Ismail Ketua ICT Khazanah Nasional itu, bukanlah individu yang terdapat dalam daftar pemilih SPR.

12 comments:

Anonymous said...
20 March 2015 at 23:08  

Mohon sebaran seluas luasnya. Ini pengkhianat, tak boleh didiamkan

Anonymous said...
20 March 2015 at 23:20  

Jwpn mudah, dikeliling najib dipenuhi punahsihat yg akan memusnahkan UMNO BN dari dalam. Sikit2 perlahan2 musnah melaui fitnah dan hasutan berterusan hingga PRU14.

Anonymous said...
21 March 2015 at 02:11  

PECAT SAHAJA Manusia BODOH PARASIT bergaji MAHAL didalam KERAJAAn Najib..

itu pun susah nak buat ke?

Anonymous said...
21 March 2015 at 03:34  

Ah jib gor dipecat dulu beb..

Anonymous said...
21 March 2015 at 08:12  

Stupid stupid stupid.

Anonymous said...
21 March 2015 at 08:52  

Selagi Nah-jib jadi PM selama itu kesempatan akan diambil oleh mereka yang mempunyai kenpentingan.

Anonymous said...
21 March 2015 at 09:23  

Anwar mcm otak yahudi... Cekap meletakkkan orang2 nya dimana2... Orang islam yang ikhlas kena berhati2 menilai melainkan mereka dr puak yg sama....

Anonymous said...
21 March 2015 at 11:50  

Banyak dia certificate!Boleh pakai ke semua tuh,kamon Najib,dun look certificate!Look hati seseorang itu sebelum dilantik pegang potfolio penting ya.setakat certificate tu,mcm sampah jer

Anonymous said...
21 March 2015 at 19:01  

jgn mudah salahkan org lain. kerajaan skrg dah byk buat kesilapan. kalau kerajaan bersih, cekap & amanah, takkan ramai yg akan mengutuk. jgn kita masih terus dibuai mimpi kosong kononnya kerajaan kita elok, najib bagus, menteri2 bagus.

Anonymous said...
21 March 2015 at 20:12  

Silap orang nih. Mat Irwan AMK Selangor bukan rupa macam tuh. Baik ko check betul betul... Google jer

Anonymous said...
21 March 2015 at 20:21  

Ini bukan Irwan Ismail bekas ketua amk selangor, bro. Tengok sini -> http://www.keadilandaily.com/debat-belanjawan-najib-perlu-jadi-anak-jantan-amk-selangor/

Jauh panggang dari api

IBU PUSPITA said...
25 March 2015 at 10:09  

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

 
Copyright © -2012 buletin All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks