BULI DI ASRAMA: Pengguna Facebook Dedahkan Lokasi dan Butiran Budak Singlet Hitam Yang Sangat Samseng, Maktab Mahmud Nafi!

Tuesday, 4 November 2014

video



Bagaimanapun siasatan yang dijalankan oleh pihak berkuasa mendapati kejadian pergaduhan atau buli itu bukanlah berlaku di asrama Maktab Mahmud. Bagaimanapun, pihak pengurusan Maktab mengakui pada Ogos 2014, berlaku kejadian tumbuk-menumbuk pelajar melibatkan 2 orang pelajar Melayu dengan mangsa seorang pelajar Tingkatan 2 dan satu laporan polis telah pun dibuat di Kuala Nerang. 

Mangsa telah diteumbuk serta disepak pada bahagian muka dan badan. Mangsa mengalami sakit-sakitbadan dan telah dibawake Hospital Kuala Nerang untuk pemeriksaan. Manakala pada 11 September 2014, pengadu telah datang semula ke Balai Polis Kuala Nerang untuk menarik semula laporan polis yang telah dibuat sebelum itu.

Penarikan kembali laporan polis itu, dianggap telah menyelesaikan kes berkenaan. 

Sedangkan di dalam video berkenaan, pergaduhan pelajar yang berlaku melibatkan sekumpulan pelajar lebih kurang 10 orang yang telah dipukul oleh lima orang pelajar yang dipercayai berbangsa Melayu. 

Atas alasan itu, Maktab Mahmud Padang Terang, Padang Sanai, Kuala Nerang yang mempunyai jumlah pelajar keseluruhan seramai 355 orang menafikan video yang sedang viral itu berlaku di maktab mereka. 

Untuk pengetahuan Maktab Mahmud Padang Terang, Padang Sanai, Kuala Nerang mempunyai jumlah pelajar keseluruhan seramai 355 orang dengan 173 adalah pelajar lelaki dan 182 orang pelajar perempuan. Maktab ini merupakan sekolah aliran agama dari Tingkatan Satu sehingga Tingkatan Lima. Kebanyakan pelajarnya berasal atau datang dari Daerah Padang Terang termasuklah dari beberapa daerah yang lain. Walaupun pihak pengurusan maktab ada menyediakan kemudahan asrama namun tidak semua pelajar tinggal di asrama. 

Setakat ini, pelajar-pelajar yang ditumbuk dan dibelasah seperti di dalam video yang sedang viral tersebut belum mebuat sebarang laporan polis.

7 comments:

  1. celaka nya . cikgu-cikgu warden dok buat ape bodo .....pengetua sek mesti bertanggungjawan , jpn jangan tutup kes saje...malulah...cikgu-cikgu gaji nak naik kerja macam taik.....

    ReplyDelete
  2. mohon viral kan video agar jantan sial tu kena buang sekolah dan kalau boleh masuk jel....mendidih darah aku tengok.... jpn jangan tutup mata siasat sampai dapat.....dasar anak haram..

    ReplyDelete
  3. sumbat je ke sklh henry gurney...biar dia plak kena sepak baru padan muka..samseng x kena tempat. kecik2 dah tunjuk samseng..puiiii.

    ReplyDelete
  4. Memang lahanat punya budak mak bapak pun sama perangai macam anak tu.tak pantau kegiatan anak.warden pun sama lambat bertindak pasang la kaki apa2 kejadian tak elok kena report warden.pasang kaki disetiap dorm.ini dinamakan warden bahalol itu pun nak kena ajar.kes2 mcm ni nak nafi konon nak jg nama sek habis bdk yg kena pukul tu betapa remuk hati tgk anak mereka kena pukul....

    ReplyDelete
  5. Ya Allah.. semoga polis dapat segera membuat tangkapan. Budak sial singlet hitam yang dayus dan
    grup dia tu kasi kena belasah dulu baru masuk lokap.... Polis Malaysia mesti boleh ... kat asrama je bukan dalam hutan punya kes.. cari lah cepat budak bodo tu.. kasi ajar mak bapak dia jugak.. tak pandai ke jaga anak sampai jadi perangai setan...

    ReplyDelete
  6. Ya Allah apa hal ni kejam sungguh !!!!!!!!!!! .........banyak sangat kejadian buli kat sekolah takkan PDRM tak ada cara nak menangkap gengter asrama tuh ...... tak sanggup lah nak hantar anak duduk asrama kalau begini budaya hidup penghuni asrama kat Malaysia nih .....pihak sekolah wajib lah mintak bantuan polis utk bagi taklimat di semua sekolah dan bagi amaran kepada pelajar2 yg ada kumpulan masing2 di sekolah tersebut ........... yang ada kumpulan ini yg biasa nya berani buli orang !!!!!

    ReplyDelete
  7. Siyes aku ckp! Babi setan punye samseng! Lahanat! Binatang tahap yahudi! Shial! Celake Kau!

    ReplyDelete

BULI DI ASRAMA: Pengguna Facebook Dedahkan Lokasi dan Butiran Budak Singlet Hitam Yang Sangat Samseng, Maktab Mahmud Nafi!

Tuesday, 4 November 2014 ·

video



Bagaimanapun siasatan yang dijalankan oleh pihak berkuasa mendapati kejadian pergaduhan atau buli itu bukanlah berlaku di asrama Maktab Mahmud. Bagaimanapun, pihak pengurusan Maktab mengakui pada Ogos 2014, berlaku kejadian tumbuk-menumbuk pelajar melibatkan 2 orang pelajar Melayu dengan mangsa seorang pelajar Tingkatan 2 dan satu laporan polis telah pun dibuat di Kuala Nerang. 

Mangsa telah diteumbuk serta disepak pada bahagian muka dan badan. Mangsa mengalami sakit-sakitbadan dan telah dibawake Hospital Kuala Nerang untuk pemeriksaan. Manakala pada 11 September 2014, pengadu telah datang semula ke Balai Polis Kuala Nerang untuk menarik semula laporan polis yang telah dibuat sebelum itu.

Penarikan kembali laporan polis itu, dianggap telah menyelesaikan kes berkenaan. 

Sedangkan di dalam video berkenaan, pergaduhan pelajar yang berlaku melibatkan sekumpulan pelajar lebih kurang 10 orang yang telah dipukul oleh lima orang pelajar yang dipercayai berbangsa Melayu. 

Atas alasan itu, Maktab Mahmud Padang Terang, Padang Sanai, Kuala Nerang yang mempunyai jumlah pelajar keseluruhan seramai 355 orang menafikan video yang sedang viral itu berlaku di maktab mereka. 

Untuk pengetahuan Maktab Mahmud Padang Terang, Padang Sanai, Kuala Nerang mempunyai jumlah pelajar keseluruhan seramai 355 orang dengan 173 adalah pelajar lelaki dan 182 orang pelajar perempuan. Maktab ini merupakan sekolah aliran agama dari Tingkatan Satu sehingga Tingkatan Lima. Kebanyakan pelajarnya berasal atau datang dari Daerah Padang Terang termasuklah dari beberapa daerah yang lain. Walaupun pihak pengurusan maktab ada menyediakan kemudahan asrama namun tidak semua pelajar tinggal di asrama. 

Setakat ini, pelajar-pelajar yang ditumbuk dan dibelasah seperti di dalam video yang sedang viral tersebut belum mebuat sebarang laporan polis.

7 comments:

Anonymous said...
4 November 2014 at 14:54  

celaka nya . cikgu-cikgu warden dok buat ape bodo .....pengetua sek mesti bertanggungjawan , jpn jangan tutup kes saje...malulah...cikgu-cikgu gaji nak naik kerja macam taik.....

Anonymous said...
4 November 2014 at 14:56  

mohon viral kan video agar jantan sial tu kena buang sekolah dan kalau boleh masuk jel....mendidih darah aku tengok.... jpn jangan tutup mata siasat sampai dapat.....dasar anak haram..

Anonymous said...
4 November 2014 at 15:25  

sumbat je ke sklh henry gurney...biar dia plak kena sepak baru padan muka..samseng x kena tempat. kecik2 dah tunjuk samseng..puiiii.

Anonymous said...
4 November 2014 at 16:30  

Memang lahanat punya budak mak bapak pun sama perangai macam anak tu.tak pantau kegiatan anak.warden pun sama lambat bertindak pasang la kaki apa2 kejadian tak elok kena report warden.pasang kaki disetiap dorm.ini dinamakan warden bahalol itu pun nak kena ajar.kes2 mcm ni nak nafi konon nak jg nama sek habis bdk yg kena pukul tu betapa remuk hati tgk anak mereka kena pukul....

Anonymous said...
5 November 2014 at 10:51  

Ya Allah.. semoga polis dapat segera membuat tangkapan. Budak sial singlet hitam yang dayus dan
grup dia tu kasi kena belasah dulu baru masuk lokap.... Polis Malaysia mesti boleh ... kat asrama je bukan dalam hutan punya kes.. cari lah cepat budak bodo tu.. kasi ajar mak bapak dia jugak.. tak pandai ke jaga anak sampai jadi perangai setan...

Hasmania Abas said...
6 November 2014 at 10:34  

Ya Allah apa hal ni kejam sungguh !!!!!!!!!!! .........banyak sangat kejadian buli kat sekolah takkan PDRM tak ada cara nak menangkap gengter asrama tuh ...... tak sanggup lah nak hantar anak duduk asrama kalau begini budaya hidup penghuni asrama kat Malaysia nih .....pihak sekolah wajib lah mintak bantuan polis utk bagi taklimat di semua sekolah dan bagi amaran kepada pelajar2 yg ada kumpulan masing2 di sekolah tersebut ........... yang ada kumpulan ini yg biasa nya berani buli orang !!!!!

Anonymous said...
12 November 2014 at 22:55  

Siyes aku ckp! Babi setan punye samseng! Lahanat! Binatang tahap yahudi! Shial! Celake Kau!

 
Copyright © -2012 buletin All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks