BOMOH SIKH Upahan Anwar Ibrahim Dikesan Berada Di Kamar Perbicaraan Mahkamah Persekutuan Tengah Hari Tadi

Tuesday, 28 October 2014

Tentu anda masih ingat dengan seorang bomoh regular yang sentiasa ada dalam kamar bicara setiap kali kes melibatkan Anwar Ibrahim dibicarakan. Dan sepanjang perbicaraan tersebut, bomoh tersebut yang berasal dari Kelang, tidak habis-habis membaca ratib dan jampi bagi membolehkan Anwar Ibrahim bebas daripada sebarang tuduhan jenayah.

Hari ini juga, bomoh berkenaan turut dikesan di Mahkamah Persekutuan, Istana Kehakiman Putrajaya.

Sebelum jam 4:00 petang tadi, para penyokong Anwar Ibrahim yang sepatutnya 'berkampung' di hadapan Istana Kehakiman Putrajaya sehingga esok, sudah mula beransur-ansur pulang. Yang masih tinggal hanyalah kira-kira 50 orang termasuk jugalah wartawan dan pengamal media yang lain. Sasaran mendaptkan tidak kurang dari 1000 orang sepertimana yang dirancangkan oleh Tian Chua dalam mesyuarat tertutup sebelum ini, menampakkan kegagalan.



Esok, seperti yang dikatakan oleh Rafizi Ramli, Nik Nazmi dan Tian Chua serta Zuraidah Kamaruddin sebelah pagi tadi, akan menyaksikan lebih ramai orang yang datang untuk menentang proses penghakiman ke atas Anwar Ibrahim sekaligus membolehkan Anwar Ibrahim ditabal menjadi orang yang paling maksum dan paling suci.

Kegagalan mengumpulkan lebih ramai orang diberikan alasan oleh Rafizi Ramli sebagai, 'orang bekerja' dan 'esok dijangkakan lebih ramai' sedangkan esok juga adalah hari bekerja.

Cerita berkenaan BOMOH SIKH yang diupah khas oleh Anwar Ibrahim bernama Bhajan Singh @ Ajit Singh a/l Socha  boleh anda baca di SINI.

5 comments:

  1. minta tolong sesiapa yg mampu untuk selamatkan tanah potensi milik melayu ini..http://tanahpuchong.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tak ada ker usaha nak neutralise kan bomoh ni.... Takkan melayu sengkek sangat tak ada bomoh... Ohhhh...... kita ramai2 baca yasiin.... apa ni pakai2 bomoh pulak... Tak aci lah....Mana adil camni?

    ReplyDelete
  3. pakai bomoh bukan islam...2 kali syirik la anwar oii...memang terbukti lah si anwar ni seorang pluralisma agama spt apa yg dia dakwa semua agama sama....main belakang dpan,jantan betina juga sama...mudah2an reput le dlm penjara....

    ReplyDelete
  4. Bomoh teropong KLIA takde ker nak loggerhead dgn banggali ni.

    ReplyDelete
  5. Macai umno bongok.... dak kena tipu banyak kali pilihanraya pun masih nak sokong umno lagi... tak tahu lah kalau tuan punya blog ni kantau dia besar... nak fitnah orang je kerjanya... tepuk dada tanya iman.... tuhan bagi otak suruh fikir ... bodoh....!

    ReplyDelete

BOMOH SIKH Upahan Anwar Ibrahim Dikesan Berada Di Kamar Perbicaraan Mahkamah Persekutuan Tengah Hari Tadi

Tuesday, 28 October 2014 ·

Tentu anda masih ingat dengan seorang bomoh regular yang sentiasa ada dalam kamar bicara setiap kali kes melibatkan Anwar Ibrahim dibicarakan. Dan sepanjang perbicaraan tersebut, bomoh tersebut yang berasal dari Kelang, tidak habis-habis membaca ratib dan jampi bagi membolehkan Anwar Ibrahim bebas daripada sebarang tuduhan jenayah.

Hari ini juga, bomoh berkenaan turut dikesan di Mahkamah Persekutuan, Istana Kehakiman Putrajaya.

Sebelum jam 4:00 petang tadi, para penyokong Anwar Ibrahim yang sepatutnya 'berkampung' di hadapan Istana Kehakiman Putrajaya sehingga esok, sudah mula beransur-ansur pulang. Yang masih tinggal hanyalah kira-kira 50 orang termasuk jugalah wartawan dan pengamal media yang lain. Sasaran mendaptkan tidak kurang dari 1000 orang sepertimana yang dirancangkan oleh Tian Chua dalam mesyuarat tertutup sebelum ini, menampakkan kegagalan.



Esok, seperti yang dikatakan oleh Rafizi Ramli, Nik Nazmi dan Tian Chua serta Zuraidah Kamaruddin sebelah pagi tadi, akan menyaksikan lebih ramai orang yang datang untuk menentang proses penghakiman ke atas Anwar Ibrahim sekaligus membolehkan Anwar Ibrahim ditabal menjadi orang yang paling maksum dan paling suci.

Kegagalan mengumpulkan lebih ramai orang diberikan alasan oleh Rafizi Ramli sebagai, 'orang bekerja' dan 'esok dijangkakan lebih ramai' sedangkan esok juga adalah hari bekerja.

Cerita berkenaan BOMOH SIKH yang diupah khas oleh Anwar Ibrahim bernama Bhajan Singh @ Ajit Singh a/l Socha  boleh anda baca di SINI.

5 comments:

Anonymous said...
28 October 2014 at 19:29  

minta tolong sesiapa yg mampu untuk selamatkan tanah potensi milik melayu ini..http://tanahpuchong.blogspot.com

Anonymous said...
28 October 2014 at 20:28  

Tak ada ker usaha nak neutralise kan bomoh ni.... Takkan melayu sengkek sangat tak ada bomoh... Ohhhh...... kita ramai2 baca yasiin.... apa ni pakai2 bomoh pulak... Tak aci lah....Mana adil camni?

Anonymous said...
28 October 2014 at 21:30  

pakai bomoh bukan islam...2 kali syirik la anwar oii...memang terbukti lah si anwar ni seorang pluralisma agama spt apa yg dia dakwa semua agama sama....main belakang dpan,jantan betina juga sama...mudah2an reput le dlm penjara....

wak gondol said...
29 October 2014 at 07:47  

Bomoh teropong KLIA takde ker nak loggerhead dgn banggali ni.

Anonymous said...
29 October 2014 at 09:42  

Macai umno bongok.... dak kena tipu banyak kali pilihanraya pun masih nak sokong umno lagi... tak tahu lah kalau tuan punya blog ni kantau dia besar... nak fitnah orang je kerjanya... tepuk dada tanya iman.... tuhan bagi otak suruh fikir ... bodoh....!

 
Copyright © -2012 buletin All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks