TERDEDAH LAGI!!! Kerana Gambar Bercium Zairil Christopher Lim-Dyana Sofya, Lim Guan Eng LARIKAN Isteri Zairil Ke Luar Negara!

Friday, 24 October 2014

Lim Guan Eng yang seringkali cukup banyak mulut, cukup hebat memberikan hujah walaupun hujah-hujahnya mendedahkan kebodohan, kelemahan serta sikap suka menyalahkan orang lain, langsung tidak berani mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung gambar-gambar intim Zairil Christopher Lim-Dyana Sofya yang telah tersiar semenjak seminggu lalu.

Zairil Christopher Lim dalam kenyataan awalnya cuba menuduh UMNO yang menfitnahnya, tetapi pendedahan bekas teman lelaki Dyana Sofya bagaimana proses memuatnaik dan memadamkan gambar-gambar tersebut dalam tempoh tidak sampai lima minit, menunjukkan penyiaran gambar-gambar itu di akaun peribadi Zairil Christopher Lim dilakukan secara sengaja, bukannya oleh pihak yang menggodamnya akaun tersebut, memandangkan tempoh masa yang tersangat singkat.

Dalam perkembangan terbaru, maklumat mendedahkan bahawa orang yang memuatnaikkan gambar-gambar tersebut adalah isteri Zairil Christopher Lim sendiri, Dahlia. Dahlia dikatakan telah lama mengesyaki Zairil Christopher Lim curang dan main kayu tiga dengan Dyana Sofya. Gangguan daripada Dahlia, menyebabkan Lim Guan Eng meminta jasa baik bapanya, Lim Kit Siang untuk menjauhkan Dyana Sofya daripada Zairil Christopher Lim.


Gambar-gambar tersebut sebenarnya dirakamkan dalam satu majlis di sebuah hotel di Pulau Pinang dan kedua-duanya dalam keadaan MABUK ARAK. Gambar-gambar tersebut sebenarnya dirakamkan oleh kawan-kawan mereka, tetapi kemudian diserahkan kepada Dahlia.

Dahlia yang sakit hati, kemudiannya memuatnaikkan gambar-gambar tersebut dengan membuat 'TAG' kepada Dyana Sofya dan Dyana So. Zairil Christopher Lim yang kemudiannya mendapat tahu gambar-gambarnya bersama Dyana Sofya telah dimuatnaik ke akaun peribadinya lima minit kemudian, telah bertindak memadamkan gambar-gambar tersebut dengan harapan tiada sesiapa yang dapat melihat dan mengesannya.

Tetapi telah terlambat apabila ramai 'kawan-kawannya' yang telah melihat gambar-gambar tersebut.

Setelah kecoh, Lim Guan Eng segera bertindak 'untuk membetulkan keadaan'. Dahlia dilaporkan telah dipujuk untuk bercuti ke luar negara bagi menenangkan perasaan sekaligus meredakan ketegangan selain mengelak daripada dikesan dan dihubungi oleh penggiat media sekaligus mendedahkan lebih banyak kisah di sebalik gambar-gambar tersebut.

Justeru tidak hairanlah mengapa ikrar Zairil Christopher Lim bahawa dia akan mengambil tindakan undang-undang terhadap orang yang menyebarkan gambar-gambar intimnya bersama-sama Dyana Sofya, hanya tinggal ikrar dan gertakan. Sedangkan pada masa yang sama, tiada keberanian yang ditunjukkan untuk mengotakan ikrar dan gertakannya itu.

14 comments:

  1. Kenapa pihak UMNO sendiri lemah untuk mendedahkan siapa Zairil haram jadah ini? Harap blogger je berani, tp puak2 UMNO duk lena.. khayal.

    Icon dua ekor ini sudah berjaya menarik hati anak2 muda Melayu yg skrg sudah berjinak2 utk 'perubahan'. Nk rasa taste liberal ke cinaan dlm berkuasa.

    Dua ekor jantan betina ini mmg dr awl sudah songsang dan sangsi krn org Islam yg betul2 Islamnya dan baik tidak akan sama sekali join DAP.

    Apatah lg utk seru org Islam lain untuk sokong DAP. Ini semua grand design DAP utk hancurkan Melayu dan Islam serta merampas kuasa pemerintahan negara ini.

    Suatu yg bodoh bila ad aorg Melayu yg kagum dan percaya dgn icon dua ekor 'iblis' DAP ini.
    Pakai otak sama lah wahai org2 Melayu yg sokong dua ekor ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dgn kamu zahary oiiii............MANA PUAK MUSLIMAH PAS KEPALA BAPAK YG DOK BERIA-IA MENYOKONG DYANA CABUK TEMPOH HARI? BERBUNYILAH.......MANA KHALID GEREJA YG DOK PUJI PERANGAI DYANA CANTIK WPUN TAK BERTUDUNG TEMPOH HARI? BERBUNYILAH MUNAFIK OIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

      Delete
    2. assalamualaikum wr,wb AKI… saya Siti Di Arab Saudi
      mengucapkan banyak2 terima kasih kepada AKI WALI SONGO
      atas nomor togelnya yang kemarin AKI berikan yaitu
      "3729" alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI
      dan berkat bantuan AKI WALI SONGO saya bisa melunasi
      semua hutan2 orang tua saya yang ada di BANK BRI
      dan bukan hanya itu AKI alhamdulillah sekarang saya
      sudah bisa bermodal sedikit untuk mencukupi kebutuhan
      keluarga saya sehari2.itu semua berkat bantuan AKI
      WALI SONGO sekali lagi makasih banyak yah AKI…
      yang ingin merubah nasib seperti saya hubungi AKI
      WALI SONGO di nomor 0853-8257-2444 dijamin
      100% tembus atau silahkan buktikan sendiri









      assalamualaikum wr,wb AKI… saya Siti Di Arab Saudi
      mengucapkan banyak2 terima kasih kepada AKI WALI SONGO
      atas nomor togelnya yang kemarin AKI berikan yaitu
      "3729" alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI
      dan berkat bantuan AKI WALI SONGO saya bisa melunasi
      semua hutan2 orang tua saya yang ada di BANK BRI
      dan bukan hanya itu AKI alhamdulillah sekarang saya
      sudah bisa bermodal sedikit untuk mencukupi kebutuhan
      keluarga saya sehari2.itu semua berkat bantuan AKI
      WALI SONGO sekali lagi makasih banyak yah AKI…
      yang ingin merubah nasib seperti saya hubungi AKI
      WALI SONGO di nomor 0853-8257-2444 dijamin
      100% tembus atau silahkan buktikan sendiri

      Delete
  2. Umno hanya berani menjatuhkan sesama sendiri ...

    Kalau ada pun penakut nak ke depan !!!!

    Kalau ke depan pun semua pakai ngo ngo yang diwakili...

    Kalau tercakap semua akan cakap itu pendapat peribadi ...

    Kalau terlepas email... ooo email saya di hack..

    mana ada telur UMNO ni ... semua perut sendiri ...
    '
    mana ada berani UMNO ni ... semua perlu fulus...

    mana ada semangat UMNO ni .. semua kena menolak nolak ...

    sebab tu UMNO nak mampus dah ...

    cuma bila ada bab sendiri segera mereka buat demo...

    macam pemuda kuantan ... demo rumput staidum nasional tak boleh pakai untuk final piala FA.
    ketua pemuda nya bodoh ... bangang tak tahu pasal agricultural dan cara tanam rumput dia pakat buat demo lima nam kerat sebabnya..
    ada groupnya tak serasi dengan KJ .. itu aje ...

    tapi dia tak sedar dia tu Bodoh ...

    dan ahli yang bawah yang sokong dia ni nampak ... apasal KP aku ni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..betul....betul...setuju...kalu melayu umno nak jatoh melayu umno,,,...ramai....sangat!...tapi tak reti nak jatohkan pihak lawan kalu ada kesepatan,,..nama saja gah!.tapi tak reti nak guna...tak mahu belajar...tak reti nak belajar ataupun bebal...

      Delete
  3. umno tak kuasa nak melayan. banyak kerja nak dibuat. kalau umno yg dedahkan nanti kata fitnah pulak. lagipun ingat umno tak da kerja lain ke nak mengekor si mangkuk ayun perosak ni. org pr pun bukan percaya kan.

    ReplyDelete
  4. Siapa tanggung kos pelancongan bini Zairil ke luarnegara tu? Rakyat Penang lagi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu unsur rasuah tu...sedangkan DAP laungkan anti Rasuah, CAT lah ape ke benda..skrg nyata cakap tak serupa bikin.

      Delete
  5. Tuluuun sikit...kerja2 fitnah ni bukan kerja UMNO ok.....Itu kerja Nuar brahim dan kuncu2 nye + DAPig. NAK KATE UMNO NAK MATI....lama dah sejak Nuar kena pecat dulu lagi tp sampai la ni tak lh mati2.Yg nak mati tu nuar tu tengok je lh.

    ReplyDelete
  6. Apa ingat orang melayu bodoh ke nak jadi liberal......ada ke patut nak suruh orang melayu pegang anjing ..gomol sana sini....lepas tu nak ajar orang melayu masak pork pulak......apa la punya program puak mangkuk ni......lebai PAS pun pandai tekan brek wei.....gila apa punya kepala.

    Yang skandal konon "budak melayu DAP" ni...apa susah kalau dah suka nikah je.....dah banyak lemak...lama-lama kurap terkeluar juga

    ReplyDelete
  7. bogel todi arak jubor itulah nilai MP & Adun Pakatan Rakyat..

    Kenapa tak roboh sahaja rumah LGE - sebagai balasan meroboh kampong melayu & india

    ReplyDelete
  8. Memalukan shj..dengan perbuatan mabuk dan bercium..apa lagi dalam bilik...perempuan yg lebih murah dan tidak bermoral lebih teruk daripada pelacur !! Macam ni org yg di pilih jadi ahli dan exco DAP???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang inilah yg akan dibela dan dididik oleh DAP untuk menjadi perosak Melayu. Seronok DAP.

      Delete
  9. assalamualaikum wr,wb AKI… saya Siti Di Arab Saudi
    mengucapkan banyak2 terima kasih kepada AKI WALI SONGO
    atas nomor togelnya yang kemarin AKI berikan yaitu
    "3729" alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI
    dan berkat bantuan AKI WALI SONGO saya bisa melunasi
    semua hutan2 orang tua saya yang ada di BANK BRI
    dan bukan hanya itu AKI alhamdulillah sekarang saya
    sudah bisa bermodal sedikit untuk mencukupi kebutuhan
    keluarga saya sehari2.itu semua berkat bantuan AKI
    WALI SONGO sekali lagi makasih banyak yah AKI…
    yang ingin merubah nasib seperti saya hubungi AKI
    WALI SONGO di nomor 0853-8257-2444 dijamin
    100% tembus atau silahkan buktikan sendiri









    assalamualaikum wr,wb AKI… saya Siti Di Arab Saudi
    mengucapkan banyak2 terima kasih kepada AKI WALI SONGO
    atas nomor togelnya yang kemarin AKI berikan yaitu
    "3729" alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI
    dan berkat bantuan AKI WALI SONGO saya bisa melunasi
    semua hutan2 orang tua saya yang ada di BANK BRI
    dan bukan hanya itu AKI alhamdulillah sekarang saya
    sudah bisa bermodal sedikit untuk mencukupi kebutuhan
    keluarga saya sehari2.itu semua berkat bantuan AKI
    WALI SONGO sekali lagi makasih banyak yah AKI…
    yang ingin merubah nasib seperti saya hubungi AKI
    WALI SONGO di nomor 0853-8257-2444 dijamin
    100% tembus atau silahkan buktikan sendiri

    ReplyDelete

TERDEDAH LAGI!!! Kerana Gambar Bercium Zairil Christopher Lim-Dyana Sofya, Lim Guan Eng LARIKAN Isteri Zairil Ke Luar Negara!

Friday, 24 October 2014 ·

Lim Guan Eng yang seringkali cukup banyak mulut, cukup hebat memberikan hujah walaupun hujah-hujahnya mendedahkan kebodohan, kelemahan serta sikap suka menyalahkan orang lain, langsung tidak berani mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung gambar-gambar intim Zairil Christopher Lim-Dyana Sofya yang telah tersiar semenjak seminggu lalu.

Zairil Christopher Lim dalam kenyataan awalnya cuba menuduh UMNO yang menfitnahnya, tetapi pendedahan bekas teman lelaki Dyana Sofya bagaimana proses memuatnaik dan memadamkan gambar-gambar tersebut dalam tempoh tidak sampai lima minit, menunjukkan penyiaran gambar-gambar itu di akaun peribadi Zairil Christopher Lim dilakukan secara sengaja, bukannya oleh pihak yang menggodamnya akaun tersebut, memandangkan tempoh masa yang tersangat singkat.

Dalam perkembangan terbaru, maklumat mendedahkan bahawa orang yang memuatnaikkan gambar-gambar tersebut adalah isteri Zairil Christopher Lim sendiri, Dahlia. Dahlia dikatakan telah lama mengesyaki Zairil Christopher Lim curang dan main kayu tiga dengan Dyana Sofya. Gangguan daripada Dahlia, menyebabkan Lim Guan Eng meminta jasa baik bapanya, Lim Kit Siang untuk menjauhkan Dyana Sofya daripada Zairil Christopher Lim.


Gambar-gambar tersebut sebenarnya dirakamkan dalam satu majlis di sebuah hotel di Pulau Pinang dan kedua-duanya dalam keadaan MABUK ARAK. Gambar-gambar tersebut sebenarnya dirakamkan oleh kawan-kawan mereka, tetapi kemudian diserahkan kepada Dahlia.

Dahlia yang sakit hati, kemudiannya memuatnaikkan gambar-gambar tersebut dengan membuat 'TAG' kepada Dyana Sofya dan Dyana So. Zairil Christopher Lim yang kemudiannya mendapat tahu gambar-gambarnya bersama Dyana Sofya telah dimuatnaik ke akaun peribadinya lima minit kemudian, telah bertindak memadamkan gambar-gambar tersebut dengan harapan tiada sesiapa yang dapat melihat dan mengesannya.

Tetapi telah terlambat apabila ramai 'kawan-kawannya' yang telah melihat gambar-gambar tersebut.

Setelah kecoh, Lim Guan Eng segera bertindak 'untuk membetulkan keadaan'. Dahlia dilaporkan telah dipujuk untuk bercuti ke luar negara bagi menenangkan perasaan sekaligus meredakan ketegangan selain mengelak daripada dikesan dan dihubungi oleh penggiat media sekaligus mendedahkan lebih banyak kisah di sebalik gambar-gambar tersebut.

Justeru tidak hairanlah mengapa ikrar Zairil Christopher Lim bahawa dia akan mengambil tindakan undang-undang terhadap orang yang menyebarkan gambar-gambar intimnya bersama-sama Dyana Sofya, hanya tinggal ikrar dan gertakan. Sedangkan pada masa yang sama, tiada keberanian yang ditunjukkan untuk mengotakan ikrar dan gertakannya itu.

14 comments:

Zahary said...
24 October 2014 at 17:49  

Kenapa pihak UMNO sendiri lemah untuk mendedahkan siapa Zairil haram jadah ini? Harap blogger je berani, tp puak2 UMNO duk lena.. khayal.

Icon dua ekor ini sudah berjaya menarik hati anak2 muda Melayu yg skrg sudah berjinak2 utk 'perubahan'. Nk rasa taste liberal ke cinaan dlm berkuasa.

Dua ekor jantan betina ini mmg dr awl sudah songsang dan sangsi krn org Islam yg betul2 Islamnya dan baik tidak akan sama sekali join DAP.

Apatah lg utk seru org Islam lain untuk sokong DAP. Ini semua grand design DAP utk hancurkan Melayu dan Islam serta merampas kuasa pemerintahan negara ini.

Suatu yg bodoh bila ad aorg Melayu yg kagum dan percaya dgn icon dua ekor 'iblis' DAP ini.
Pakai otak sama lah wahai org2 Melayu yg sokong dua ekor ini..

Anonymous said...
24 October 2014 at 18:42  

Umno hanya berani menjatuhkan sesama sendiri ...

Kalau ada pun penakut nak ke depan !!!!

Kalau ke depan pun semua pakai ngo ngo yang diwakili...

Kalau tercakap semua akan cakap itu pendapat peribadi ...

Kalau terlepas email... ooo email saya di hack..

mana ada telur UMNO ni ... semua perut sendiri ...
'
mana ada berani UMNO ni ... semua perlu fulus...

mana ada semangat UMNO ni .. semua kena menolak nolak ...

sebab tu UMNO nak mampus dah ...

cuma bila ada bab sendiri segera mereka buat demo...

macam pemuda kuantan ... demo rumput staidum nasional tak boleh pakai untuk final piala FA.
ketua pemuda nya bodoh ... bangang tak tahu pasal agricultural dan cara tanam rumput dia pakat buat demo lima nam kerat sebabnya..
ada groupnya tak serasi dengan KJ .. itu aje ...

tapi dia tak sedar dia tu Bodoh ...

dan ahli yang bawah yang sokong dia ni nampak ... apasal KP aku ni ...

Anonymous said...
24 October 2014 at 18:46  

umno tak kuasa nak melayan. banyak kerja nak dibuat. kalau umno yg dedahkan nanti kata fitnah pulak. lagipun ingat umno tak da kerja lain ke nak mengekor si mangkuk ayun perosak ni. org pr pun bukan percaya kan.

Anonymous said...
24 October 2014 at 19:12  

Betul..betul....betul...setuju...kalu melayu umno nak jatoh melayu umno,,,...ramai....sangat!...tapi tak reti nak jatohkan pihak lawan kalu ada kesepatan,,..nama saja gah!.tapi tak reti nak guna...tak mahu belajar...tak reti nak belajar ataupun bebal...

Anonymous said...
24 October 2014 at 20:00  

Siapa tanggung kos pelancongan bini Zairil ke luarnegara tu? Rakyat Penang lagi ke?

Anonymous said...
24 October 2014 at 20:01  

Tuluuun sikit...kerja2 fitnah ni bukan kerja UMNO ok.....Itu kerja Nuar brahim dan kuncu2 nye + DAPig. NAK KATE UMNO NAK MATI....lama dah sejak Nuar kena pecat dulu lagi tp sampai la ni tak lh mati2.Yg nak mati tu nuar tu tengok je lh.

Anonymous said...
24 October 2014 at 20:12  

Apa ingat orang melayu bodoh ke nak jadi liberal......ada ke patut nak suruh orang melayu pegang anjing ..gomol sana sini....lepas tu nak ajar orang melayu masak pork pulak......apa la punya program puak mangkuk ni......lebai PAS pun pandai tekan brek wei.....gila apa punya kepala.

Yang skandal konon "budak melayu DAP" ni...apa susah kalau dah suka nikah je.....dah banyak lemak...lama-lama kurap terkeluar juga

Anonymous said...
24 October 2014 at 20:19  

bogel todi arak jubor itulah nilai MP & Adun Pakatan Rakyat..

Kenapa tak roboh sahaja rumah LGE - sebagai balasan meroboh kampong melayu & india

Anonymous said...
24 October 2014 at 20:41  

Tu unsur rasuah tu...sedangkan DAP laungkan anti Rasuah, CAT lah ape ke benda..skrg nyata cakap tak serupa bikin.

Zul Omar said...
25 October 2014 at 01:52  

Memalukan shj..dengan perbuatan mabuk dan bercium..apa lagi dalam bilik...perempuan yg lebih murah dan tidak bermoral lebih teruk daripada pelacur !! Macam ni org yg di pilih jadi ahli dan exco DAP???

Anonymous said...
25 October 2014 at 06:27  

setuju dgn kamu zahary oiiii............MANA PUAK MUSLIMAH PAS KEPALA BAPAK YG DOK BERIA-IA MENYOKONG DYANA CABUK TEMPOH HARI? BERBUNYILAH.......MANA KHALID GEREJA YG DOK PUJI PERANGAI DYANA CANTIK WPUN TAK BERTUDUNG TEMPOH HARI? BERBUNYILAH MUNAFIK OIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Anonymous said...
25 October 2014 at 07:32  

Orang inilah yg akan dibela dan dididik oleh DAP untuk menjadi perosak Melayu. Seronok DAP.

Siti Di Arab saudi said...
30 May 2015 at 10:24  

assalamualaikum wr,wb AKI… saya Siti Di Arab Saudi
mengucapkan banyak2 terima kasih kepada AKI WALI SONGO
atas nomor togelnya yang kemarin AKI berikan yaitu
"3729" alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI
dan berkat bantuan AKI WALI SONGO saya bisa melunasi
semua hutan2 orang tua saya yang ada di BANK BRI
dan bukan hanya itu AKI alhamdulillah sekarang saya
sudah bisa bermodal sedikit untuk mencukupi kebutuhan
keluarga saya sehari2.itu semua berkat bantuan AKI
WALI SONGO sekali lagi makasih banyak yah AKI…
yang ingin merubah nasib seperti saya hubungi AKI
WALI SONGO di nomor 0853-8257-2444 dijamin
100% tembus atau silahkan buktikan sendiri









assalamualaikum wr,wb AKI… saya Siti Di Arab Saudi
mengucapkan banyak2 terima kasih kepada AKI WALI SONGO
atas nomor togelnya yang kemarin AKI berikan yaitu
"3729" alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI
dan berkat bantuan AKI WALI SONGO saya bisa melunasi
semua hutan2 orang tua saya yang ada di BANK BRI
dan bukan hanya itu AKI alhamdulillah sekarang saya
sudah bisa bermodal sedikit untuk mencukupi kebutuhan
keluarga saya sehari2.itu semua berkat bantuan AKI
WALI SONGO sekali lagi makasih banyak yah AKI…
yang ingin merubah nasib seperti saya hubungi AKI
WALI SONGO di nomor 0853-8257-2444 dijamin
100% tembus atau silahkan buktikan sendiri

Siti Di Arab saudi said...
30 May 2015 at 10:24  

assalamualaikum wr,wb AKI… saya Siti Di Arab Saudi
mengucapkan banyak2 terima kasih kepada AKI WALI SONGO
atas nomor togelnya yang kemarin AKI berikan yaitu
"3729" alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI
dan berkat bantuan AKI WALI SONGO saya bisa melunasi
semua hutan2 orang tua saya yang ada di BANK BRI
dan bukan hanya itu AKI alhamdulillah sekarang saya
sudah bisa bermodal sedikit untuk mencukupi kebutuhan
keluarga saya sehari2.itu semua berkat bantuan AKI
WALI SONGO sekali lagi makasih banyak yah AKI…
yang ingin merubah nasib seperti saya hubungi AKI
WALI SONGO di nomor 0853-8257-2444 dijamin
100% tembus atau silahkan buktikan sendiri









assalamualaikum wr,wb AKI… saya Siti Di Arab Saudi
mengucapkan banyak2 terima kasih kepada AKI WALI SONGO
atas nomor togelnya yang kemarin AKI berikan yaitu
"3729" alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI
dan berkat bantuan AKI WALI SONGO saya bisa melunasi
semua hutan2 orang tua saya yang ada di BANK BRI
dan bukan hanya itu AKI alhamdulillah sekarang saya
sudah bisa bermodal sedikit untuk mencukupi kebutuhan
keluarga saya sehari2.itu semua berkat bantuan AKI
WALI SONGO sekali lagi makasih banyak yah AKI…
yang ingin merubah nasib seperti saya hubungi AKI
WALI SONGO di nomor 0853-8257-2444 dijamin
100% tembus atau silahkan buktikan sendiri

 
Copyright © -2012 buletin All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks