Kerana TAKSUB Kepada Anwar Ibrahim, Fahmi Zainol Salah Guna Kuasa Dan BAKAL KEHILANGAN SEGALA-GALANYA Termasuk Masa Hadapannya!

Wednesday, 29 October 2014


Pemimpin Majlis Perwakilan Pelajar Universiti Malaya (MPPUM), Fahmi Zainol bertindak secara bebas tanpa persetujuan daripada mana-mana daripada 43 orang anggota dewan yang lain.

Pengerusi Kolej Kediaman dan Luar Kampus, Mohd Faridzuan Karim berkata, program pidato Anwar tersebut tidak pernah dibincangkan secara bersama MPPUM yang lain dan pihaknya berasa terabai serta tidak dipedulikan olehnya.

“Fahmi menggunakan kuasa sebagai YDP (Presiden) untuk membuat keputusan satu pihak untuk meneruskan program yang tidak pernah dipersetujui oleh MPP yang lain."

“Mengapa, bagaimana dan apa alasan beliau (Fahmi) bagi menggunakan nama MPPUM dalam poster yang ditempatkan di seluruh universiti?,” katanya yang marah apabila melihat poster yang mengandungi nama MPPUM yang terpampang di seluruh kampus.

Katanya, beliau juga tidak menyokong penganjuran program pidato oleh Anwar.

Mohd Faridzuan menambah, MPPUM turut menentang tindakan Fahmi yang membawa Anwar ke kampus.

Menjelaskan bahawa tidak ada kertas kerja mengenai program yang telah diserahkan oleh Fahmi ke HEP seperti prosedur sepatutnya, Mohd Faridzuan menambah, "Kita harus, sebagai mahasiswa, ikut prosedur."

Beliau turut mendedahkan bahawa kebanyakan pelajar yang hadir adalah bukan daripada pelajar UM tetapi dari luar.

Mohd Faridzuan berkata, "Sebenarnya, pelajar-pelajar dari luar UM melebihi dari yang ada dari dalam. Yang ramai itu hanya terdiri dari beberapa pelajar UM."

Sambil melahirkan kekecewaannya pada Fahmi kerana mengheret MPPUM ke kancah kontroversi, Mohd Ridzuan berkata, "Kami telah mengeluarkan satu memorandum kepada universiti dan membuat laporan polis Lembah Pantai menyatakan bahawa Fahmi bertindak mengikut kehendak sendiri dan kapasitinya sebagai presiden MPPUM, membawa masuk Datuk Seri Anwar Ibrahim."

Tidak selesa tentang waktu ceramah tersebut, Mohd Ridzuan bertanya, "Mengapa dia (Fahmi) membawa Anwar masuk? Apakah alasan terutama apabila esok dan hari berikutnya (Selasa dan Rabu) Anwar mungkin akan dihukum penjara?"

Mencadangkan bahawa pelajar telah dieksploitasi oleh Fahmi dan Anwar, Mohd Faridzuan mempersoalkan, "Adakah mahasiswa digunakan ... diseret ke politik jalanan yang kita tahu selama ini dilarang di kampus kita?

"Ini adalah apa yang saya mahu Fahmi jawab."

SUMBER

NOTA:

Majikan mana yang akan ambil budak bodoh ni bekerja dengan mereka nanti?

18 comments:

  1. Bodoh dan bahalol punya orang.

    ReplyDelete
  2. anak anak melayu seperti ini bila keluar Uni tak dapat kerja yang bagus salahkan kerajaan umno padahal kasi peluang belajar asik nak main politik....ada PKR peduli pasal masa depan anak anak melayu, ada DAP dan PAS pikir masa depan melayu ? ada tak ? cuma yang taksub dan tak tau pikir akan menyokong ,... Cuba lihat anak cina dan India belajar tetap belajar... tapi anak melayu ...lepak, merokok, rempit., paling banyak anak melayu merokok dan hisap dadah...... akhir nya kerja jadi kuli kepada cina.... tak pecaya lihat lah sekeliling...

    ReplyDelete
  3. peguam peguam melayu tahu yang duit anwar berahim tu dapat dari sumber yang tidak halal. cuba bayang kan 14 loyar berapa mereka di bayar kalau setiap satu di bayar RM5000 untuk satu sessi = RM70,000 x 70 kali penangguhan = RM4,900,000 x kos mahkamah x kos transport dan lain lain agak agak berapa ya? Berapa gaji dan alowen si Nuar tu sebagai MP ? lagi pun dia terbang ke sana sini seluruh dunia dgn kos hotel , cuba lihat rumah dia di Segambut RM7juta beb ....
    Mana dia dapat semua ini.... Father of all Corruption...tapi yang best dia tuduh orang sebagai korup pada hal dia lah Raja Korup ... cuba lihat bapak dia , adik beradik dia .... semua kaya raya akibat Raja Korup yang sponsor....bodoh anak anak Melayus seperti Fahmi , Adam Adli dan banyak lagi yang taksub dengan dia tak ada akal langsung ..... akal taruk di bontot bukan di kepala....lepas keluar Uni gagal dapat kerja yang bagus salahkan kerajaan....pada hal tak gunakan otak

    ReplyDelete
    Replies
    1. najib n rosmag x nk citer..??cincin berlian..

      Delete
    2. Sekor lg penghirup air mani nuar

      Delete
  4. Damage has been done......UM reputation effected. Anwar is not a national issue. Anwar is a CRIMINAL case. Any lawyer would know. But PKR capitalizes and mobilizes the idiots and stupid who been paid and dumb....

    ReplyDelete
  5. Sepatutnya dibuang terus dari UM. Dia adalah pengkhianat yang membiarkan kawasan kampus UM diceroboh. Kalau nak berdemo pergilah ke kawasan awam bukan di UM.

    ReplyDelete
  6. Waktu reformasi dulu, depa ni masih hisap puting lagi. Sekarang ni depa nak tunjuk pandai macam depa lagi kenal Anwar. Nak berpolitik pun ada hadnya, tapi Anwar sudah melampau, kalau setakat belajar kat UM saja tak payah nak tunjuk hebat sangatlah.

    ReplyDelete
  7. budak nj nak jadi popular je ,sanggup buang masa depan, ada hati nak lawan kerajaan ,kau ni silap2m kena tahan akta hasutan. mak bapak kau kena bayar ptpn, menyesal dia lahirkan; susah payah dia besarkan anak, masuk penjara sebab pertahankan orang yang tak betul, nak popular bukan macam ni cara,,,,,,masuk af atau raja lawak ke,,,,lagi bagus silap2 boleh jadi juara

    ReplyDelete
  8. Budak buget nak jadi anak ikan........silap langkah jadi nugget dik.....

    Baik pi tumpu belajar elok-elok. Dari zaman reformasi dulu-dulu...pauk-puak ni la yang banyak terhegeh-hegeh rayu-rayu nak jadi PTD,....dok masuk gomen...paling tak pun berebut jadi cekgu DG.

    Sudah-sudah le jadi bahan.

    ReplyDelete
  9. .saiful pun apa kurang, punyalah taksub kat lelaki punggung sanggup jadi budak kopi. lepas tu baru nak insaf

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg sorang lagi bila nk insaf?

      Delete
  10. Sangat benarlah cina kata melayu BODOH !!

    ReplyDelete
  11. Fahmi Bodoh..!! Tak layak jadi presiden MPPUM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaaa yang dia dipilih sebagai presiden pun bukan kerana bakat dan keterampilan, tapi kerana macai anwar, maka guna jln belakang baru boleh menang jadi presiden.... kalau ikut betul tak layak de....

      Delete
  12. bertahun-tahun berusaha dari masuk U ,hanya beberapa minit dapat risiko kene buang.

    ReplyDelete
  13. Budak no calun kerja kait saw it atau masuk bendang aje

    ReplyDelete
  14. dengar cerita fahmi adalah penerima biasiswa JPA. kalau betul sungguh malang kerajaan menganugerahkan biasiswa kepada dia ni

    ReplyDelete

Kerana TAKSUB Kepada Anwar Ibrahim, Fahmi Zainol Salah Guna Kuasa Dan BAKAL KEHILANGAN SEGALA-GALANYA Termasuk Masa Hadapannya!

Wednesday, 29 October 2014 ·


Pemimpin Majlis Perwakilan Pelajar Universiti Malaya (MPPUM), Fahmi Zainol bertindak secara bebas tanpa persetujuan daripada mana-mana daripada 43 orang anggota dewan yang lain.

Pengerusi Kolej Kediaman dan Luar Kampus, Mohd Faridzuan Karim berkata, program pidato Anwar tersebut tidak pernah dibincangkan secara bersama MPPUM yang lain dan pihaknya berasa terabai serta tidak dipedulikan olehnya.

“Fahmi menggunakan kuasa sebagai YDP (Presiden) untuk membuat keputusan satu pihak untuk meneruskan program yang tidak pernah dipersetujui oleh MPP yang lain."

“Mengapa, bagaimana dan apa alasan beliau (Fahmi) bagi menggunakan nama MPPUM dalam poster yang ditempatkan di seluruh universiti?,” katanya yang marah apabila melihat poster yang mengandungi nama MPPUM yang terpampang di seluruh kampus.

Katanya, beliau juga tidak menyokong penganjuran program pidato oleh Anwar.

Mohd Faridzuan menambah, MPPUM turut menentang tindakan Fahmi yang membawa Anwar ke kampus.

Menjelaskan bahawa tidak ada kertas kerja mengenai program yang telah diserahkan oleh Fahmi ke HEP seperti prosedur sepatutnya, Mohd Faridzuan menambah, "Kita harus, sebagai mahasiswa, ikut prosedur."

Beliau turut mendedahkan bahawa kebanyakan pelajar yang hadir adalah bukan daripada pelajar UM tetapi dari luar.

Mohd Faridzuan berkata, "Sebenarnya, pelajar-pelajar dari luar UM melebihi dari yang ada dari dalam. Yang ramai itu hanya terdiri dari beberapa pelajar UM."

Sambil melahirkan kekecewaannya pada Fahmi kerana mengheret MPPUM ke kancah kontroversi, Mohd Ridzuan berkata, "Kami telah mengeluarkan satu memorandum kepada universiti dan membuat laporan polis Lembah Pantai menyatakan bahawa Fahmi bertindak mengikut kehendak sendiri dan kapasitinya sebagai presiden MPPUM, membawa masuk Datuk Seri Anwar Ibrahim."

Tidak selesa tentang waktu ceramah tersebut, Mohd Ridzuan bertanya, "Mengapa dia (Fahmi) membawa Anwar masuk? Apakah alasan terutama apabila esok dan hari berikutnya (Selasa dan Rabu) Anwar mungkin akan dihukum penjara?"

Mencadangkan bahawa pelajar telah dieksploitasi oleh Fahmi dan Anwar, Mohd Faridzuan mempersoalkan, "Adakah mahasiswa digunakan ... diseret ke politik jalanan yang kita tahu selama ini dilarang di kampus kita?

"Ini adalah apa yang saya mahu Fahmi jawab."

SUMBER

NOTA:

Majikan mana yang akan ambil budak bodoh ni bekerja dengan mereka nanti?

18 comments:

Anonymous said...
29 October 2014 at 23:18  

Bodoh dan bahalol punya orang.

Anonymous said...
30 October 2014 at 00:31  

anak anak melayu seperti ini bila keluar Uni tak dapat kerja yang bagus salahkan kerajaan umno padahal kasi peluang belajar asik nak main politik....ada PKR peduli pasal masa depan anak anak melayu, ada DAP dan PAS pikir masa depan melayu ? ada tak ? cuma yang taksub dan tak tau pikir akan menyokong ,... Cuba lihat anak cina dan India belajar tetap belajar... tapi anak melayu ...lepak, merokok, rempit., paling banyak anak melayu merokok dan hisap dadah...... akhir nya kerja jadi kuli kepada cina.... tak pecaya lihat lah sekeliling...

Anonymous said...
30 October 2014 at 00:36  

peguam peguam melayu tahu yang duit anwar berahim tu dapat dari sumber yang tidak halal. cuba bayang kan 14 loyar berapa mereka di bayar kalau setiap satu di bayar RM5000 untuk satu sessi = RM70,000 x 70 kali penangguhan = RM4,900,000 x kos mahkamah x kos transport dan lain lain agak agak berapa ya? Berapa gaji dan alowen si Nuar tu sebagai MP ? lagi pun dia terbang ke sana sini seluruh dunia dgn kos hotel , cuba lihat rumah dia di Segambut RM7juta beb ....
Mana dia dapat semua ini.... Father of all Corruption...tapi yang best dia tuduh orang sebagai korup pada hal dia lah Raja Korup ... cuba lihat bapak dia , adik beradik dia .... semua kaya raya akibat Raja Korup yang sponsor....bodoh anak anak Melayus seperti Fahmi , Adam Adli dan banyak lagi yang taksub dengan dia tak ada akal langsung ..... akal taruk di bontot bukan di kepala....lepas keluar Uni gagal dapat kerja yang bagus salahkan kerajaan....pada hal tak gunakan otak

Anonymous said...
30 October 2014 at 00:42  

Damage has been done......UM reputation effected. Anwar is not a national issue. Anwar is a CRIMINAL case. Any lawyer would know. But PKR capitalizes and mobilizes the idiots and stupid who been paid and dumb....

Anonymous said...
30 October 2014 at 01:49  

Sepatutnya dibuang terus dari UM. Dia adalah pengkhianat yang membiarkan kawasan kampus UM diceroboh. Kalau nak berdemo pergilah ke kawasan awam bukan di UM.

Anonymous said...
30 October 2014 at 01:54  

Waktu reformasi dulu, depa ni masih hisap puting lagi. Sekarang ni depa nak tunjuk pandai macam depa lagi kenal Anwar. Nak berpolitik pun ada hadnya, tapi Anwar sudah melampau, kalau setakat belajar kat UM saja tak payah nak tunjuk hebat sangatlah.

Anonymous said...
30 October 2014 at 02:38  

budak nj nak jadi popular je ,sanggup buang masa depan, ada hati nak lawan kerajaan ,kau ni silap2m kena tahan akta hasutan. mak bapak kau kena bayar ptpn, menyesal dia lahirkan; susah payah dia besarkan anak, masuk penjara sebab pertahankan orang yang tak betul, nak popular bukan macam ni cara,,,,,,masuk af atau raja lawak ke,,,,lagi bagus silap2 boleh jadi juara

Anonymous said...
30 October 2014 at 03:43  

Budak buget nak jadi anak ikan........silap langkah jadi nugget dik.....

Baik pi tumpu belajar elok-elok. Dari zaman reformasi dulu-dulu...pauk-puak ni la yang banyak terhegeh-hegeh rayu-rayu nak jadi PTD,....dok masuk gomen...paling tak pun berebut jadi cekgu DG.

Sudah-sudah le jadi bahan.

Anonymous said...
30 October 2014 at 05:03  

.saiful pun apa kurang, punyalah taksub kat lelaki punggung sanggup jadi budak kopi. lepas tu baru nak insaf

Anonymous said...
30 October 2014 at 07:24  

Sangat benarlah cina kata melayu BODOH !!

Anonymous said...
30 October 2014 at 07:29  

Fahmi Bodoh..!! Tak layak jadi presiden MPPUM.

Strategi Perang : Strategi #1 Bahagian 2 said...
30 October 2014 at 08:16  

bertahun-tahun berusaha dari masuk U ,hanya beberapa minit dapat risiko kene buang.

Anonymous said...
30 October 2014 at 08:32  

Alaaaa yang dia dipilih sebagai presiden pun bukan kerana bakat dan keterampilan, tapi kerana macai anwar, maka guna jln belakang baru boleh menang jadi presiden.... kalau ikut betul tak layak de....

Anonymous said...
30 October 2014 at 09:08  

Yg sorang lagi bila nk insaf?

Anonymous said...
30 October 2014 at 09:48  

Budak no calun kerja kait saw it atau masuk bendang aje

Anonymous said...
30 October 2014 at 16:59  

najib n rosmag x nk citer..??cincin berlian..

mohd rohaizal abd rahaman said...
30 October 2014 at 17:03  

dengar cerita fahmi adalah penerima biasiswa JPA. kalau betul sungguh malang kerajaan menganugerahkan biasiswa kepada dia ni

Anonymous said...
30 October 2014 at 22:53  

Sekor lg penghirup air mani nuar

 
Copyright © -2012 buletin All Rights Reserved | Template Design by Favorite Blogger Templates | Blogger Tips and Tricks